2013. március 18., hétfő

Ünnepelt

Tudom, hogy minden gyereknek jár az oviban is a kitüntetett figyelem, de meghatódtam ettől a pár hevenyészett fotótól, amit Eszti néni lőtt nekem a mai köszöntésről. Elképzeltem, ahogy másfél percig neki énekelt a csoport. Csak neki.








Bobóra igazán nem jellemző, hogy azokért a dolgokért lelkesedne, amikre az ember (én) számítana, de ennek a mai köszöntésnek ő is igazán örült, egész délután a szülinapi dalt énekelgette, dúdolgatta, ebből gondoltam, hogy jól esett neki.

3 megjegyzés:

  1. Én elsírtam magam, amikor a bölcsiben reggel Mirkót a következő felirat várta: 3 éves lettél, boldog születésnapot Mirkó!Szóval tudom én, értem én...

    VálaszTörlés
  2. Jó volt olvasni ezt a posztot!

    VálaszTörlés
  3. de cukiiii
    Isten éltessen nagyfiú

    VálaszTörlés

Mit szólsz?