2012. január 15., vasárnap

Ball, ball, costume ball

Pedig már felkészültem rá, hogy nem lesz hajlandó semminek se beöltözni a bölcsődei farsangon, lévén, hogy eddig soha semmilyen álarcot, maszkot, fejrevaló bizgentyűt, bábot nem lehetett rácselezni, erre nem négy napja tigrisjelmezben rohangál?
(Telefonos képek, sajnálom, de elromlott a gépem.)



Meg varázslóköpenyben:





Meg világítós csontvázas, pókos "rémlény"-jelmezben?




A tigrisruhát Simi barátnőm készítette s.k., és adta nekünk kölcsönbe, hiszen Aliz idén már balerina (?) lesz, Misi pedig még semmi, Botondunknál viszont mit sem csitult a macskaféleláz, úgyhogy ebben akar aludni, ebben akart bölcsibe menni múlt héten, ebbe vacsorázik és ebben csinál mindent. Néha megáll, tekereg a kis testével és gyönyörködik a merészen kunkorodó tigrisfarkában. A varázslóköpenyt és a Botond által rémlénynek nevezett ruhát együtt vettük (minden Hádában óriási jelmezvásár van), utóbbit ő választotta, előbbihez én ragaszkodtam, imádom mindkettőben.
És amit nem vettünk meg, bár hősünk tett egy erre vonatkozó kísérletet nálam:


Nem is tudom már hanyadik körben van Bobón Maszkabál-láz, és hanyadik síkját vagy szintjét érti meg a klipeknek, de pár hete megint rajongás van, igaz most főleg a Szörnyetegért és az Ősemberért van oda, valamint az angol verziót hallgatja végtelenítve, a Banyát "tudja" is angolul, szeretném egyszer levideózni, mert könnycsorgatósan vicces, ahogy halandzsázik fonetikusan. A szörny-érdeklődéshez még A Graffaló is nagyban hozzájárult, amit karácsonyra kapott, és amit nem gyakran hajlandó elolvasni, viszont annál többször beszél róla, vagy rajzoltatja le velem, vagy szólít fel arra, hogy én vagyok a Graffaló, ő pedig a kisegér.

Jelmezfonal vissza, még annyi, hogy valamelyik nap kolbászoltam a lakásban és megláttam a konyhaszék támláján a köpenyét és a csontvázas jelmezét és bevillant, hogy atyaég, nekem már nagyfiam van!! Ez már valami nagyon nagyfiús dolog, hogy a jelmezei, amiket, illetve amik közül egyet majd a bölcsődei farsangon viselni fog, ott hevertek csak úgy lazán az előszobában... Leírva semmi, de akkor én megdöbbentem, hogy mekkora gyerek ez itt már. Aki mellesleg megint olyan beteg, hogy csak na, de ebbe most nem kezdek bele, inkább csak megmutatom, hogy nézett ma félórán át Kisvakondot a nyitott ablaknál.



27 megjegyzés:

  1. "A Tigris mindig egy jellem :-)" http://www.youtube.com/watch?v=DJAIQh06xoc

    VálaszTörlés
  2. Ez szuper! A tigris a legjobb! Nálunk se híre se hamva farsangnak, nem tudom, hogy lesz-e.

    Bizony hogy megnőttek! Na és képzeld, amikor A 3 kilós gyereket pelenkázom, aztán egy 15 kilósat. A legrosszabb, amikor a 3 kilósat akarom felállítani, vagy nagy slunggal lendítem a popóját. A 15 kilósnak meg mindig útban van a lába, mert akkora nagy! :)

    VálaszTörlés
  3. Aliz balerina!!!????!???! Isteni!!! :)))
    Bobó cukker a jelmezekben nagyon! Tigris a csúcs tényleg!
    És nagyon érdekes, mondtam múltkor, h nálunk is pár hete újra tombol a MAszkabál-láz, sohasoha nem látott intenzitással. Beszélek is Zsuzsa nénivel, h lesz-e farsang..
    Dia, igenigen, Nóri néhányszor már majdnem átbucskázott a vállam fölött, oly nagy svunggal emeltem föl :D

    VálaszTörlés
  4. Dia, nálunk nagyon készülnek!! Remélem nem csúszunk le erről is, mint a bölcsis karácsonyról vmi rohadvány betegség miatt...

    VálaszTörlés
  5. Simi ilyen csúcs jelmezt tud varrni? De irigylem!!! Bevallom a csontvázastól kiráz a hideg, legyen TIGRIS!!! Jobbulást!

    VálaszTörlés
  6. Dettó :) énis félve adtam Hangára a Peppa Pig jelmezt, és két napig létezni sem bírt nélküle. Amúgy még egy hajcsattól is kiborul

    VálaszTörlés
  7. Tigrisben (is) isteni Bobó!!!!!!!
    Nálunk a balerina és a Minnie egér a nyerő (hiába próbáltam átterelni kevésbé giccsesek felé)....Most pedig amerikaifocistalány jelmzet szeretne.......?!!!!?
    Csók Nektek, Piroska

    VálaszTörlés
  8. Sááááárga fekete. sáááárga fekete, Ő a dzsungel fenegyereke!!!! :D
    Cuki!

    VálaszTörlés
  9. Évi, elszégyelltem magam én is...
    Annamari: ezt tolja ő is, négykézláb mászik a lakásban és vicsorog :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. /Valahogy eltűnt nekem a rendes kommentelő részem és csak válaszolni tudok a megjegyzésekre.../

      Egyik jelmezben cukibb, mint a másikban! :-)

      Viszont az utolsó képen, szegénykém, jobbulást!!!
      Én úgy utálom hogy az én gyerekem /Gergő/ annyit beteg és mindig mindenből kimarad. :-( Tavaly a 4 hónap alatt 2x2 napot volt úgy beteg, hogy itthon kellett maradnia, akkor volt a néptánc bemutatójuk, nem tudtunk bemenni, lázas volt és most tudtam meg, hogy jártak bent az oviban rendőrök, meséltek Nekik ezt-azt, hát valószínűleg az is pont abba a 4 napba esett, mert Gergő kimaradt belőle miközben rendőrőrült /is/. Igyekszem Őt nem stresszelni ezzel hogy már megint kimarad, de nekem fáj mindig a szívem emiatt...

      Törlés
  10. Tökre nem vág ide, de annyiszor akartam már kérdezni, hogy láttad-e már a Midnight in Paris-t?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dia, idevág, mert láttam, és nagyon megtalált a hangulata!!!! Ezek szerint te is láttad?

      Törlés
    2. Láttam, jajj, nagyon szép és jó volt! Igaz Owen Wilsontól kicsit tartottam, de jól hozta a karaktert és pont annyira nem illett oda, amennyire kellett. Viktornak is bejött, pedig először még az volt, hogy "na már megint terhesnőcis filmet nézünk..."

      Törlés
    3. Pasiknak ott van Rachel McAdams bámulnivalónak :))
      OW-t én egyébként is bírom, de itt szétröhögtem magam a Woody Allen-klón-karakterén :))

      Törlés
  11. "Boti kopenye a csillagos égbolt."

    VálaszTörlés
  12. Ne tudd meg, életem, milyen elégedett voltam ezzel a köpennyel!! Hazajöttünk, feltéptük a MB könyvet és majdnem pont olyan.... Wow!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég furán lehet kommentelni..... én nem csináltam semmit, ez vmi önálló frissítés... Ilyenkor is kaptok értesítőt ha válaszolok a hsz-ra??

      Törlés
  13. Nem értem, hogy miért nem vettél neki rózsaszín cowboy kalapot?! :)))
    Soha életemben nem láttam még ilyen édes kistigrist.
    CSók:KK.

    VálaszTörlés
  14. The product, according to the brand, can be applied throughout the
    day on dry hair if one's hair is medium to very coarse. As natural products don't have any
    side-effects, you can rest assured for healthy hair.
    Both brands are popular in known hair salons and spas.

    My blog - hair products

    VálaszTörlés
  15. Djelloul: The Mafia has been portrayed in many ways in books and movies, and
    I don't have a quarrel with these portrayals, because the Mafia is a work of many facets. As a matter of fact, there are some news stories that have made such a strong impact on the society that some of them have even won accolades. Today, Most of newspapers are offering their online editions. You can read more about Todays English news headlines. Thats why Indian Hindi papers are very popular in all corners of India.

    Take a look at my blog - click here

    VálaszTörlés
  16. The DE particles act to puncture the exoskeletons of most insects, mites, fleas, ticks, etcetera,
    causing them to die by dehydration. So, I propose to you that you
    might want to consider doing your own organic gardening right in your own
    back yard. This will give them time to acclimate to their new environment,
    avoiding stress and shock often associated with transplanting,
    ensuring a healthy start.

    Stop by my web blog ... way

    VálaszTörlés
  17. The Regional Animal Hospital in Yorba Linda is well equipped to handle the emergencies.

    Go here to instantly download Yeast Infection No More Book What
    precisely makes Yeast Infection No More Book unique is the degree of
    focus that is given to each and every aspect needed to
    attain permanent escape from candidiasis
    linked symptoms. Located within blocks of the train station where the Tren a las
    Nubes departs, this stretch of 7 or 8 blocks began 100 years ago as the
    cultural centre of the city, unfortunately falling into disrepair over the years,
    then only to be rescued 10 years ago by the city's current mayor. Some conditions affect basically one organ or tissue type, others are more widespread. She was not the type to accept poverty and illiteracy without protest.

    Have a look at my homepage: nonassimilability

    VálaszTörlés
  18. Apply 2 to 3 inches of mulch over the plants root system once all foliage
    is removed and discarded. It has a very strong odor that will take your breath away.
    When ordering mulch, find out what the delivery cost is and compare it between companies before ordering.


    Here is my web blog :: mulching

    VálaszTörlés
  19. With the ability to actually alter the texture and condition of the hair with clever
    and fashion-forward hair styling products, Rusk Being
    products are sure to intrigue the hair product lover in all
    of us. Right away register your GHD curly hair straightener concerning the GHD webpage
    so that you just can enact the 2-year ensure as well as to look at to make certainyours is genuine.
    It is designed for professionals so you know you're getting top performance.

    Feel free to visit my web site :: hair products

    VálaszTörlés
  20. If you are like me and love garlic, you are already too late.
    5 will decrease the availability of lead from your soil.

    Each has his own concoction of soapy water, tobacco juice or hot pepper solutions
    to to deter these nasty pests and try those first.

    Here is my web-site - stonecutter

    VálaszTörlés
  21. Aside from Microsoft and Nintendo, another top competitor, Sony, will also be releasing some top-rated games for its own console - the
    Playstation. Even recommended system specs had difficulties coping
    with the games demands on first launch when flying over the more substantial town locations.
    After February 27, The Sim Online servers were shut down and it is now known as EA
    land, old account holders can still come back of
    course, and its the same game. If you are running your simulator for commercial purpose and there are people playing with their own golf clubs, ask them to wipe their clubs with a wet clean piece
    cloth. Just attach a Joystick and pedals, and you could have a real experience of flying a plane.

    VálaszTörlés

Mit szólsz?