2012. január 15., vasárnap

Bőrkérdések


Nem értem, hogyan lehet az, hogy nem tud létezni egy másodpercet sem, de egyetlenegyet sem (!)  pl. úgy, hogy az alsó pulcsi ujja felcsúszott a felső pulcsi ujja alá; vagy ha a zoknija elöl a lábujjainál kicsikét is el van forogva; vagy ha a cipőjében meggyűrődött a zokni, de gond nélkül el tud úgy édesdeden álomba szenderülni, hogy egy kőkemény, érdes, nem is olyan nagyon diszkrét méretű műanyag gorilla fúródik a pihepuha nyakába, egy róka meg a hasa alá???

4 megjegyzés:

  1. Ez totál természetes. Nálunk is. Ádámnál is, és nálam is így van a mai napig. :)
    EZ van! :)

    VálaszTörlés
  2. ahogy Dina nem tudja felhúzni a saját csizmájának a cipzárját, bezzeg az én elegáns, magassrkúmét simán

    VálaszTörlés
  3. Andi, én is kényszeres vagyok, de én annyira, hogy nem is keveredek ilyen ellentmondásba mint Bob a gorillával :))
    Zsófi :))))) Össze lehetne gyűjteni közösen egy könyvre valót ezekből az "érdekességekből"...

    VálaszTörlés
  4. Figyi, így: http://www.babaszoba.hu/mediatar/media/A_tehetseg_jele_az_erzekszervi_erzekenyseg/4530

    VálaszTörlés

Mit szólsz?