2013. augusztus 26., hétfő

Berúgjuk az évet

Nem örült, nyüszmögött, de ma két hónap után elment oviba. Hivatalosan még nem középsős, mert jövő hétig összevont csoport van, de mégis. Középső csoportos gyerekem van. Négy és fél éves.

Két év múlva iskolás lesz????? Gondolkozom, beíratni úszni, de lehet, hogy még fél évet-évet várok vele.

Én meg pszichológusnál kezdtem, sétáltam és ücsörögtem, olvastam egy óriásit a Duna-parton, majd a munkaügyi központban jártam. Holnap megyek vissza. Na, nem munkát keresni, csak regisztrálni, mert bár minden papírom megvolt ma is, holnap vissza kell mennem. Viszont a jó hír, hogy megtudtam, hogy lehet a buszvezetőtől is jegyet venni - csekély 450 forintért!

Esik az eső két napja, jó. Elkezdte az ovit a kisfiam, jó. Elromlott a mosogató-és a mosógépem egyszerre, jó. Hosszú melegítőnadrágban ülök itthon, rendben.

De még tart a nyár, ugye???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mit szólsz?