2014. február 28., péntek

Betegecske

Mentem érte, az udvaron voltak kinn, ücsörgött a favonat tetején, mint kiderült, egész nap rosszul volt, fájt a hasa. De rajzokat azért készített. Méghozzá szerintem istenieket. 



Űrhajó
Tengeralattjáró, körülötte muréna és egyebek
Világtérkép, Európa nélkül, mert az egyébként sem érti, hogy hogy van egyben Ázsiával, ezen mindig fennakad. Így egyben még sosem rajzolta le. Imádás.
Tegnap tényleg elég ramatyul volt:
- Gyere fürdeni, légyszíves!
- De, Mama, nekem most nagyon érzékeny a testem, nem tudok menni.

Este ágyban, bemegyek mégegyszer, letérdelek, megsimogatom, megkérdezem hogy hogy van:
- Hát, sehogy.
- Mit, érzel?
- Egy nagyon puha kezecskét. - és megsimogatja a kezem.

Fürdés után gyakran odabújik a meztelen kis testével az ölembe. Tegnap még ezzel is fokozta:
- Te vagy nekem a legfontosabb dolog a világon, Mama.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mit szólsz?