2012. április 21., szombat

Miszter Türelem

Minden sorát az ágyból kiabálta ki nekem, teli torokból:

- Mam!
Nem mozdulok. (Ötből egyszer bejön.)
- Mam! Ne totojázz, gyere már be!

- Mam!
Nem mozdulok.
- Azt hiszed, hogy ha téged szólítalak, nem neked szólok? Gye-re már be!

A Kockásfülű azt mondja - Mam, Mam, figyelsz? -, hogy "ki a csuda az a Pom pom?" Hihihi


Ta-kar-jál-már be! Az Isten áldjon már meg, há' nyolcszor is mondtam is már!

Mam! Mam! Há' nem hallod? Te süket ember vagy? Süket vagy, Kalózka?

És kivételesen nem türelmetlenséggel kapcsolatos, de az egyik friss kedvenc Bobódumám benne van:
- Azt mondták, hogy a bölcsibe jön egy bohóc. Ilyet már pipáltál, hogy a bölcsiben bohóc van?


Legalább dumái vannak, amiket jegyzetelek, ha már mást nem nagyon.


Viszont ennek az estének a reggelén (azaz ma) visszakaptam az esti ugrálások egy részét - amit nem hittem volna, mikor 3/4 6-kor felébredt, sőt -, de utána másfél órán keresztül szövegelt az ágyában, amennyit hallottam belőle, az összes Pom Pom részt elmesélte, szinte szó szerint (hatalmas PP-lázban ég!) én meg nyálcsorgatós, édes, mély alvásokba ringathattam még magam, hogy végül fél 8-kor arra keljek, hogy "Édes Mamám! Édes Mamikám! Édes Mamám!"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mit szólsz?