2013. november 9., szombat

Őszi rajzok

Mégsem bírom ki. És betelni sem tudok velük. És kidobni is nagyon nehéz bármelyik rajzát vagy írását. Pedig muszáj, naponta tíz rajzot hozunk haza legalább.

Naplemente

Dínók: röpcsi, brontosaurus, stegosaurus páncélokkal, t rex

Boribon :)

Hegyvidék: sas, puma, hópárduc, alul bölény zseniális szarvakkal

Van egy saját titkos meséje, amit a plüssállatainak mesél az ágyban: Bori és Melinda, egy kislány és egy kisbaba

Kedvencem a pasztellkréta

Bobó

Papírsárkány

Kézből tűzokádó sárkány

Vadállatok
 

Hangyász termeszvárral

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek! Szeretem a gyerekrajzokat! puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia, Virág! Gabi vagyok, és szeretnék kérni tőled egy új meghívót a párizsi lányra mert lejárt. Érdekes ahogy látod az életedet,próbálod élni mindennapjaidat. Hol szívszorító,hol szórakoztató,hol megdöbbentő. Ne haragudj,hogy ezt így röviden leírtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Gabi :) De milyen Gabi ? Néztem a meghívókat, de nem tudom, melyi lehet a tied. Adok szívesen, ha mondasz címet. Dehogy haragszom, írj csak máskor is, jó a feedback. :)

      Törlés
  3. Szia!
    Lelkes zugolvasód vagyok évek óta, ha lehetne én is szívesen olvasnám a titkos naplód, nagyon bírom az őszinteséged, szókimondásod, de ha így ismeretlenül nem, meg amúgy is "titkos" azt is megértem. Köszi előre is: loni81@freemail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Niki szia, köszi a coming outot :) Küldtem. Csak saját felelősségre. :)

      Törlés
  4. Jóóóó reggelt!! babci10@freemail.hu Pusszzz Gabi:)

    VálaszTörlés
  5. zseniálisak a rajzok! :)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?