2014. június 4., szerda

Születésnapi rajzaim

A születésnapomon jöttem haza, de csak másnap találkoztunk délután. Ezeket a rajzokat kaptam tőle.

Dzsungel: lajhár, tukán, rétisas csőrben hallal, a piros nem tudom mi, kakadu, jaguár a fán zsákmánnyal, alul tigris rejtőzik a bokorban, papagájok isteni színekkel, csúcsoroszlán, kígyó, fát legelő valami, nem emlékszem, mi se csúcs. 


Ez pedig borítékban várt, alul a felirat (Seres Virág Emesének szeretettel) - Lerajzolta "ahol a Mama legjobban érzi magát"- Nyílt óceán, tengerpart: sirályok vijjognak, piros széken én napozok, és sóhajtok, hogy óóó, tengeri leguán mellettem, "szúette" (ő mondta így, elájultam) fán kormorán ácsorog, cápauszony a víztükrön, parton sósvízi krokodil prédára les, hullámzik a víz.



Imádom a rajzait továbbra is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mit szólsz?