2010. július 16., péntek

Fürdőbugyi

A Rákosligeti turkálóban szerváltam, kb 100 forint lehetett, van egy Peter Rabbit-es is, sztár mindkettő. A képen láthatóba ma már bele is kakilt nagyszüleimnél*, így az is kiderült, hogy benn tartja a cuccot, tehát emberek között is vállalható lesz, úszópelus helyett. A virágos kalapja pont olyan színű, mint a bugyi, a víziszandálja is narancssárga-türkizkék, továbbá van egy fehér kalapja, amin ugyanez a nyuszi van, állítólag valami mesefigura, az életben nem hallottam róla, Dick Bruno????? Már csak a szandálhoz való H&M-es napszemüveg kellene- ami nem is értem, hogyan kerülhette el a figyelmem a múltkor, mikor a szandált vettem-, és azt hiszem ő lesz a legtrendibb-legillősebb tizenhathónapos a strandokon. Mehetünk nyaralni!

*A történeti hűség kedvéért leírom: reggel egy fenti teraszra kakilással indított, majd a fürdőbugyiba, végül délután a lenti teraszra egy ülőpárnára. Kíváncsi vagyok, nagyszüleim mikor tiltják be a csupaszon rohangálást. A pisiléseket nem jegyzem.

5 megjegyzés:

  1. :-) Miffy a nyuszi, úgy emlékszem a meséből. A minimax-on ment kb. 8 évvel ezelőtt nagyon sűrűn. Én imádom ezt a figurát, annyira édes!

    Irigy vagyok az összeállítás, mármint Bobó strand-szerkója miatt, a mienk sem rossz, de a szandál ennyire nem klappol.:-)

    Nagyszülők türelmesek úgy tűnik...:-)

    VálaszTörlés
  2. Mindig nézem ezt a Bobó gyereket és csak ámulok, hogy egy év múlva Mirkó ekkora lesz, hihetetlen.
    A strandszerkó bámulatos.
    Ölelés:K.

    VálaszTörlés
  3. Rákosliget? Ilyen közel lakunk egymáshoz ? :D

    VálaszTörlés
  4. Imádnivaló a fürdőbugyis kis popója! :-)

    VálaszTörlés
  5. Bobó, összevissza kakilás rulez!!!!
    Nekem csütörtökön az első (idei) babaúszáson sikerült kakás pelussal kijönni a medencéből, anya máig nem érti, mikor került oda, szerencsére a két úszópelus (egy Libero, egy belülhálós HandM) megőrizte a titkot a zuhanyozásig...Mondjuk azért jó, hogy csak 45 perc egy babaúszásóra...
    Csá
    Olivér

    VálaszTörlés

Mit szólsz?