2011. november 16., szerda

Igazi férfi

Már néhány órája itthon voltunk, mikor közölte, hogy ő már bizony pisilt wc-be - a bölcsiben - tette hozzá.
Bátorkodtam megkérdezni, hogy mégis mikor, hiszen a gondozónénik dicshimnusza elkerült, erre a következő feleletet kaptam:
- Miután megvizsgált a doktor bácsi.
Mivel fogalmam sem volt orvosi látogatásról a bölcsiben, alaposan kikérdeztem hősünket, és teljes részletességgel mesélt el teljesen életszerű dolgokat, ezért arra merek következtetni, hogy minimum valóság alapja van a sztorinak. Most nem arra akarok kilyukadni, hogy kissé furcsállom, hogy engem erről nem tájékoztattak, hanem arra, hogy Botond állítása szerint "a doktor bácsi meghallgatta a tetoszkóppal a mellkasom, és megnézte a fütyimet, meg megmérte.". Ezen fennakadni sem volt időm, mert egyből azt is hozzátette, hogy "Az én fütyim tíz kilométer volt."

Minden bizonnyal több ezer olyan olvasónk van, akik azon sopánkodnak, hogy a földön túl kevés a soviniszta, megalomániás, szexuálisan centrált férfi, őket ezennel megnyugtatnám: én, amit tudtam megtettem, hogy újabb olyan hímegyeddel gazdagítsam a világot, aki duzzad önnön méreteinek dicsőségétől. Remélem egyetértünk, hogy erre van a legnagyobb szükség.

5 megjegyzés:

  1. :):):) köszönjük, Virág!!

    VálaszTörlés
  2. :DDD Ez bearanyozta az estém. Alig várom, hogy reggel Petinek elmeséljem :D

    VálaszTörlés
  3. :D:D:D
    Azért imádom az ilyeneket, mert hallom a Bobó hangját, ahogy mondja. Ájulat!

    VálaszTörlés
  4. Kész, percek óta hangosan röhögök!

    VálaszTörlés

Mit szólsz?