2011. november 7., hétfő

Őszi böngésző

Dolgos hétköznapok.
Jóleső egyedüllétek, oda-és hazautak, rohanás Botondért.
Taposómalom.
Pszichoterápia. Torna. Testi-lelki formálódás.
Brutális dackorszak.
Zuhanás, majd családi összefogás. Anyukám és Ákos Papi.
Kérdések, tépelődések, fokozódó feszültség, várakozás. Rossz rezgések. Rossz körök. Hullámzó állapotok. Sok lenn, kevés fenn.
Kevés visszatöltés.
Pampalini.
Selejtezés lakásban és lélekben.
Bölcsikrízis. Délutáni töltődések, reggeli drámák.
Néha béke. Néha jó. Mélyen jó. Felszínen borzalmas.
Fejlődés, egyre nagyobb világosság, haladás.
Évszakok és belső állapotok összhangja.
Válaszút.


12 megjegyzés:

  1. Andim, nem örülök, hogy te is kezdesz rébuszokban beszélni :) Már a múltkorit sem értettem. Puszillak

    VálaszTörlés
  2. Mennyire tudtam, hogy ez lesz a válasz!!! :))

    VálaszTörlés
  3. Az ősz az már csak ilyen, néha meg még ilyenebb, pedig most még a nap is süt. A brutális dackorszakról írhatnál bővebben, hogy megnyugodjak nem az én gyerekemben van a hiba, hanem ez tényleg életkori sajátosság a brutalitásával együtt.

    Na figyelj!
    Múlt éjjel depressziós voltam és felhívtam a lelkisegély-szolgálatot.
    Egy pakisztáni központba futott be a hívás. Elmondtam nekik, hogy öngyilkosságra készülök.
    Egészen felvillanyozódtak és megkérdezték, hogy tudok-e teherautót vezetni... :)

    VálaszTörlés
  4. Dia???!! Biztos, mert 2 órát aludtam éjjel, de ebben sem vagyok biztos h értem!!! Mmint a 2. bekezdésed. Ez vmi vicc?
    A depi még oké, ismerlek :), de Pakisztán??? Öngyilkosság??? Teherautó??? Wtf???
    (Dackorszakról mindig tervezem írni, de hosszú lenne és unalmas és nem szeretem már az ilyen száraz leírós posztokat. )

    VálaszTörlés
  5. Persze, hogy vicc! :) Ami szerintem tényleg vicces.

    VálaszTörlés
  6. Úgy látszik ez a rossz passz általánosan kiterjed kicsire, nagyra egyaránt. Múlt hét végén olyan rossz passzban voltam (kezdem megérezni milyen lehet depressziósnak lenni), mint még sosem. Az önsajnálat mély verméből 3(!!!!) jávorszarvasos bögre húzott ki, amit a Praktikerben vettem. Egyhuzamban megnéztem a Gilmore girls 2. évadjának nagy részét, közben a jávorszarvasos bögrémet csodáltam (tea is volt benne, de azt nem szeretem). Így majdnem jól vagyok :-P Számolom a napokat a nyári napfordulóig :-P

    VálaszTörlés
  7. fokozódó feszültség, várakozás. Pampalini.Bölcsikrízis.Válaszút. - na, konkrétan ebben a sorrendben nem tudok a fenti címkékkel mit kezdeni, a többi nagyjából értem.

    OFF: képzeld, már családterápiázódunk Apukámmal! Már a 2. ülésen vagyunk túl... Jövök én is címszavakban: színjáték, titkok, titkok, titkok, soha ki nem mondott dolgok tömkelege, félreértések, 100éves sérelmek, stb.

    VálaszTörlés
  8. Zsu, tudnád, mennyit vásárolok..... :))
    Csilli, nem kell mindent érteni :) de a Pampalini az Pampalini, nem emlékszel rá????
    Családterápia!!!! Wow!!!! Minden vágyam lenne, irigyellek, de hogy a jóistenbe tudtad erre apád rávenni???

    VálaszTörlés
  9. Én a válaszútat nem értem. Remélem nem komoly dolgokban. Illetve ha igen, számodra kedvezően. Érted!
    UI: Csodaszép az a kép!
    UI2: Brutális dackorszak dettó!

    VálaszTörlés
  10. Nem kellett rávenni. Elmondtam neki, hogy rengeteg minden van a gyerekkoromban amire egyszerűen nem tudok válaszolni (szőnyeg alá seperve minden...) és azt mondta, "rendben, hova és mikor menjek?!"
    ennyi volt. És bizony neki is voltak olyan titkai, dolgai amiket 30 év után ott akkor mondott el először, rengeteg mindent tart ő is odabent elfojtva :-((((( Meg segített neki a pszichonéni más szemszögből látni dolgokat a múltból, pl. egy gyerek szemével...

    VálaszTörlés
  11. Csilla: Hű, ez aztán nagyon jó dolog! Szuper lehet így beszélgetni, hogy valaki koordinálja. Biztos jó lesz a végeredmény! Irigykedem erősen! :)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?