2013. január 4., péntek

Alvócimbi

Néha bepróbálkozik, hogy velem aludna, úgy minden ötödik alkalommal meg is engedem, és általában nagyon jól is esik. Ahogy tegnap is. Ilyenkor elkéri az én takaróm, és párnám, kiválogatja a legjobbakat, nekem odadobja a maradékot. Az összes díszpárnát odahúzta tegnap az ágyba, és végül azon aludt el, amin én is mindig.
Reggel ilyenkor az első félálomban azonnal bújik, hízeleg, simogat, becézget.
- Add ide a karod, hadd öleljem meg. Olyan imádnivaló a karod, hogy csak imádni lehet.
- Olyan finom, puha vagy Mamikám.
- Úgy szeretlek, olyan jó, hogy együtt aludtunk. Neked is jó, hogy itt vagyok? Örülsz, hogy itt vagyok?
- Add csak ide a kezed, melengess csak a kezeddel, ne csak a takaróddal.
Tekereg, fészkelődik, sajnos az már a múlté, hogy percekig feküdtünk összebújva, izeg-mozog ugyanis, de nagyon bújós kiscica ilyenkor, imádom.



2 megjegyzés:

  1. Ahh, de jó lehet! :) Zalán egy morgolódó, zsörtölődő öregurat is megszégyenítve fekszik, kel, létezik. Zoárd simizős, puszilós, ami harapás, de azért puszi, ölelgetős, ami nekem egészen szokatlan.

    VálaszTörlés

Mit szólsz?