2012. június 24., vasárnap

Pár duma

- Mam, ha én már ekkora felnőtt leszek (mutatja mekkora), akkor neked nem lesz fiad?

Van egy A legkisebb ugrifüles rész, a címe: Ki kopog.
- Mam, itt ki kopog, hogy kifelé kopog vagy ki kopog hogy kicsoda kopog?
Wow.

Ülünk a buszon, alpinisták kapaszkodnak fel a Gellért-hegy oldalán.
- Addig örüljenek, amíg nem ér a Graffaló a közelükbe!
(Az Erzsébet-híd fordulójánál van egy kis park, szerinte ott lakik a Graffaló.)

Valamelyik nap azt mondta Ákinak, hogy:
- Hadd ne kelljen ezt többször elmondanom.
(Sajnos - megint - magamra ismerek: Győzőnek szoktam ezt mondani....)


6 megjegyzés:

  1. Másodikat nem értem!
    Graffalós ász :)

    VálaszTörlés
  2. Hát h a "KI" az itt most minek a rövid alakja: kicsoda vagy kifelé? Érted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a kicsodás nekem elsőre megvolt, de nagyon megdöbbentem, hogy ennyire érti a nyelvi csavarokat is! Én viszont a Graffalót nem értem...:-(

      Törlés
    2. Hű, akkor tényleg wow!!! Tényleg!

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Mit szólsz?