2012. június 30., szombat

Szeretemek

- Mam, én azt szeretem legeslegjobban mikor velem vagy. És azt szeretem legjobban, ha otthon vagy velem.

- Mam, nekem a palacsinta a kedvenc édességem. *

- Mam én aludni, enni, tévézni és játszani szeretek. És téged szeretlek a világon a legjobban. Megölellek. **

*Ma nutellás palacsintát evett tízóraira (a strandon), kakaós palacsintát ebédelt (itthon), és kakaós palacsintát vacsorázott (itthon) kakaóval. A reggeli és az uzsonna corn flakes volt. Senki nem mondhatja, hogy nem étkezik a gyerek változatosan.

**Az apját is hasonlókkal árasztja el ám, csak arról kevesebbet tudok.

2 megjegyzés:

  1. Milyen kevés kell a boldogsághoz: otthon lenni, együtt lenni, meg néhány palacsinta...:-D

    VálaszTörlés
  2. Éppen ez jutott eszembe a minap, mikor össze szerettem volna foglalni, mi is kell a fiunk boldogságához. Pontosan ennyi. :D
    De kell ennél több?

    (most itt ülök, és fogalmam sincs, mit tudnék kitalálni 1 hétre ebéd gyanánt...merthogy kb. 3 féle étket eszik Ádám...)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?