2012. december 4., kedd

Hőslovag


Tegnap már jöttünk ki a csoportból, mikor láttam, hogy a szoba sarkában Kinga (Boti szerelme) sír. Mondtam Bobcinak, hogy menjen oda megvigasztalni. Odarohant, odahajolt, annyit hallottam, hogy megkérdezte, hogy "Miért sírsz?", majd azt láttam, hogy belerúg az A. Máté nevű csoporttársukba.

Megmondom őszintén, büszke voltam. Egyelőre szó nélkül hagytam a látottakat.

Aztán este hazafele lötyögtünk a trolin, valahogy szóba került, hogy A. Máté és Bálint milyen durvák, sokat verekszenek, szó esett a büntetésekről is, és ennek kapcsán előszedtem, hogy láttam, hogy megrúgta Mátét, és bár tudom, hogy rendességből rúgta meg, de mondtam, hogy így ő is durvaságot csinál, egy kicsit ez is rosszaság, és okosabb, ha szavakkal védi meg, akár magát, akár mást. Erre Ő:

- Mama, én csak biztosítottam A. Mátét, hogy soha többé ne bántsa a Kingát.





5 megjegyzés:

Mit szólsz?