2014. november 28., péntek

Családrajz

Az óvodában minden évben készítettek családrajzot, az idei ez lett.



Az apja egy hegy előtt áll a Metallica pólójában és a terepszínű rövidnadrágjában. A hegyen van egy sátor, ahol lakik a Föld Gonosz Szörnye. A sátoron van egy kék kígyós zászló. Bobó egy piros pandás pólóban van (amiben aznap, mikor a rajz készült), én szép, piros, fodros rózsaszínű ruhában, fülbevalóval. Annyit fűzött még hozzá, hogy érdekes, hogy én nagyobb lettem, mint apa. A sötét barlangról még ma kikérdezem.De úgy látom, két szellemünk mindenképpen van.

Én hülye, megkérdeztem, hogy jól érezzük-e magunkat, mire közölte, hogy persze, miért, nem látom, hogy mindenki mosolyog?

Szerintem csodálatos rajz lett ez is.


3 megjegyzés:

  1. csak engem érdekel ennyire, mi van veled, veletek, Bobó főleg , meg úgy a világ, meg a pasik, meg a véleményed, történéseid?....
    hiányoztok

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kati néni, próbálok majd írni, a másikblogba mindenképp. Bobóci meglepően hamar megszerette a sulit, nagyon szívesen jár. Büszkeségünk, ír és olvas másfél éve, hihetetlen okos, kicsit talán kevésbé hisztis, nagyon nagyfiús már. Bandázik a barátaival, unatkozik velünk, én meg nem tudok magammal mit kezdeni nélküle..... Valahogy az iskolaválasztás kezdete óta megy bennem egy folyamat, ami asszem elakadt. Nem fogom fel vagy inkább nem tudok a megváltozott kapcsolatunkkal együtt változni. Bobó apukájával újra együtt vagyunk amúgy fél éve, hát ezt is hozott jót is, nehezet is. Szóval röviden: Bobó jól van, mi megvagyunk, én most hetek óta megint a belső pokolban. :(

      Törlés
    2. egyik szemem...tudod, : örülök, hogy hírrel voltál, szorítok ♥

      Törlés

Mit szólsz?