2011. február 6., vasárnap

Lábkörkép

Elég korrekt körképet adtam nektek annak idején a testi deformitásaimról, a felsorolásból viszont kimaradt, hogy mi a helyzet a lábaimmal. Mutatósak, vonzóak-e? A legkevésbé sem. A történet szempontjából lényegtelen, hogy rövidek és izmosak vastagok, viszont a lábfejeim, azon belül pedig a lábkörmeim kinézete annál érdekesebb kérdés. Volt idő, mikor azért egész kirobbanó formában voltam és nem sok mindent változtattam volna a külsőmön, a lábfejeimen viszont annál inkább! Az (akkori) testemnek minden kétséget kizáróan a gyenge pontja, apámtól örököltem és nemes egyszerűséggel állítom, hogy rettenetes. A tömzsi formája, a lábujjaim hebehurgyasága, a bokám kitüremkedése, a rüsztöm, a sarkamon a repedezett bőr, a lúdtalpam, a körmeim órmótlan formája, mind mind katasztrófa. A sors fintora, hogy áprilistól októberig csak vietnámi papucsban vagyok  hajlandó mászkálni. Mindegy, én életem, úgy b*szom el, ahogy akarom.
Azt mégis bánom viszont - ezek után meglepő lehet -, hogy a lábkörmeit nem tőlem örökölte Bobó. Sok minden tűnik úgy egyelőre, hogy tőlem-a családomból örökítődött át belé, de pont a lábköröm miért Győzőé???????? A tökjó testi adottságai közül az egyetlen, amit mindig is rémesnek tartottam a lábkörme. Szerencsére viszont csak annyiban érintett, hogy a mai napig dobálhatom utána a kilyukadt zoknikat a kukába, mert- ha nem lenne elég bajom-, pengeéles körmei körömvágás-fóbiával párosultak. Mindegy, ő élete. Erre születik egy gyerekünk és nem viszont látom a hullámzó, háromszög - és egyéb konkáv sokszög alakban növő, éles és töredező förtelmeket???? Amiket ráadásul ezúttal nekem kell kordában tartanom? De!! Miért mindig a jó emberekkel történnek a rossz dolgok???



A bal oldali képen látható, miért sír a szám, kiváltképp a kisujj-köröm tragikus, ugyanis az befele nő, tehát ahogy hosszabbodik, fordul befele és ha elmulasztom párnaponta megkurtítani, akkor erőnek erejével lehet csak behatolni az inkriminált testrész alá, hogy felfeszítve levághassam. A második kép pedig egyszerűen csak vicces, ahogy zoknipiszok és morzsa bújik meg az ujjacskák közt, valamint látható az az anyajegy, amely születése óta megvan és az eddigi egyetlen, imádom.

13 megjegyzés:

  1. Dettó :( de teljesen így néz ki Hanga körme (Apai örökség:) Egy horror kordában tartani, és üvölt is közben, főleg a lábkörmöknél...My deepest condolences to you :)

    VálaszTörlés
  2. Bármikor elcserélem a bokámat a lábfejedre!

    VálaszTörlés
  3. Zalán körme is behajlós, mondjuk egyenes az éle, de behajlós. Apja vágja, én nem bírok vele. Inkább bevállalom a napi három kakis pelust.

    VálaszTörlés
  4. Emlékszel, amikor az egyik műsorunkban az volt a kérdés, hogy melyik testrészedet cserélnéd le és miért? Én akkor a lábujjaimat mondtam, kimondhatatlanul gyűlöltem őket mindig is, olyannyira, hogy vagy 10 évig zárt cipőben mentem mindenhova nyáron is. Strandra is, mindig. Nagyon szégyelltem őket, és most is. Aztán bevettem a leszarom tablettát, de a helyzet nem jobb. (Félreértések elkerülése végett, nekem csak a lábujjaimmal van bajom, boka, lábfej, stb ok.)

    Lilkó abban a szerencsétlen helyzetben van, hogy egyikünk lábujjszerkezetével sem járhatott jól, de persze tőlem semmit a világon nem örökölt (külsőleg), szóval Marci virsli lábujjaival kell majd élnie.

    Kimerítő voltam a témában?

    VálaszTörlés
  5. Beu, majd megnézem a bokád, aztán bizniszelünk ;)
    Judit, én nem emlékszem mit mondtam.... de mondhattam akár én is lábam, mert mindig is gyűlöltem. Lilkó lábai.... majd a szeme színe odavonz minden tekintetet, esély nem lesz a lábakig eljutni... :)

    VálaszTörlés
  6. jajj a lábak...
    hosszában 36-os, széltében 37-38-as, szinte csak dr Scholl cipőiben vagyok képes járni...
    köröm a kislábujjamon kb nincs, csak úgy rá szoktam festeni körömlakkal a bőrre, messziről egész élethű...
    vádli: extra széles szárú csizmát kell vennem, a szülés utáni plusz kilóknak köszönhetően perpill még így sem tudom felhúzni a cipzárt...
    Gréta jövő héten 4 hónapos, de még nem kellett lábujjkörmöt vágni szerencsére )

    VálaszTörlés
  7. és az enyémek honnan szedték a pont ilyen nyomorult, töredező, beforduló, csámpi lábkörmeiket, amikor mindkettőnknek tök normális van? Nekem amúgy ellenkező a bajom, olyan keskeny a lábfejem és a bokám, hogy minden cipőből kiesek. Cserébe a szülések utáni plusz ezerötszáz kiló miatt rém esztétikus látványt nyújtok: egy kövér hordó, ami két pipaszáron sétálgat. Kamaszkoromban azt mondta a nagynéném, olyanok a lábaim, mint egy nyúlnak :(

    VálaszTörlés
  8. Én semmi kivetni valót nem látok ezeken a pici aranyos lábakon.Különben is az én gyönyörű dédunokámról csak szuperlatívuszokban szabad nyilatkozni.Majd ha felnő akkor nézd meg!Igazi férfiláb lesz!Imádni fogják a csajok!Dédö.

    VálaszTörlés
  9. Dédö megjegyzése kiveri a cukiságmérőt :-)

    VálaszTörlés
  10. Nekem is Dédö megjegyzése a legjobb az egész posztban :-)))

    Nahát, ennyi elégedetlen csajt, és (majdnem) mindenkinek a lábával van gond... Na jó, én se bírom a körmeimet, vagyis a bal lábamon még csakcsak, de a jobbon hogy a fenébe nőttek másként??? (Elmondom: a baloldaliakat Anyutól örököltem, a jobboldaliakat Aputól... nem vicc).
    Bobó lábairól:
    szerintem is cuki, azt elhiszem, hogy küzdés van vele, és nem is tudlak sok jóval kecsegtetni, én már megkérdeztem a pedikűröst, hogy mennyit tudok a körmökön alakítgatni, ő azt mondta, hogy nem sokat :-) Úgyhogy inkább békülj meg vele, tanulj Diától, bízd Győzőre a körömvágást (biztos van valami jó trükkje, ha már az ő körme is olyan :-))) ), plusz Dédö rulez, igazi férfilába lesz Bobónak, imádni fogják a csajok :-)))

    VálaszTörlés
  11. Zsófi, mit nem adnék keskeny, vékony lábakért!!!
    Orsó, ilyen van?? Mármint hogy két láb nem egyforma??? :))))
    Győzőnek az a trükkje, hogy nem vágja őket, vagy ha nagyritkán mégis, akkor sem rendesen vágja le, de nem nézem, mert nem tudom elmondani mennyire idegesít, ahogy csinálja. Egy zoknit kb egy hónap alatt lyukaszt ki a hosszú és éles körmeivel btw.

    VálaszTörlés
  12. Zsófi: én nyalókának hívom magam. Nagy felsőtest, magamhoz képest vékonyka csípővel és lábakon. :)

    VálaszTörlés
  13. Dia én ezt tyúkalkatnak hívom (mmint a leírásod alapján, nem ahogy kinézel) :)))

    VálaszTörlés

Mit szólsz?