2011. február 13., vasárnap

Sleepover-hangover

 Bobókám a tegnap éjszakát életében először házon kívül és szülei nélkül töltötte. Érthetőbben fogalmazva majd' kétéves gyerekünket tegnap délután átvittük anyukámékhoz és fél 7 tájban sorsára hagytuk,  míg mi szégyentelenül leittuk és széttáncoltuk magunkat (utóbbit csak én), majd hajnalban két haverral kiegészülve érkeztünk haza, itthon még kicsit afteroztunk, aztán a régi szép idők emlékére ki ruhában (a fiúk), ki pizsamában (a lányok), de mindenki fürdés nélkül, ki a kanapén (Győző), ki a nagyágyban (én és a két haver) 5 óra körül álomra hajtottuk fejünket, hogy aztán 9-kor éktelen horkolásra ébredjünk (a fiúhaver), majd szédelegve kávét főzzünk, reggelizzünk, szellőztessünk, fogat mossunk (nem sokat ért), ráncba szedjük a lakást, hogy az újra alkalmassá váljon kiscsemeténk délben esedékes érkezésére.
Mindeközben ő Zsuzsa nagyinál héderelt, jókat evett, jól aludt éjjel, hatalmasakat játszottak, minden probléma és látható belső feszültség nélkül zajlott le tehát a külön töltött idő. Büszke vagyok rá, kiccsaládomnak meg hálás, hogy befogadták őt egy éjszakára, hogy mi önfeledten dorbézolhassunk.
Kis lépés az emberiségnek, nagy lépés nekünk. Rendszer azért nem lesz belőle.

13 megjegyzés:

  1. Édes szívem, hát miért nem lesz ebből rendszer? A havi egy is rendszer... vagy a kéthavi egy... nem lenne jó néha egy-egy szabad este? :-)
    Mázlista vagy, hogy van egy professzionális Varázsnagyi a környéken, akivel aztán tuti semmi gond nem érheti pici fiadat... (Zsuzsa nagyi a Varázsnagyi, ugye?)

    Ui: azt a részt mondjuk nem teljesen értettem, hogy Győző miért a kanapén és Te miért a két haverral a nagyágyban, de aztán arra jutottam, hogy tudsz élni :-D

    VálaszTörlés
  2. Irigy vagyok, mint az állat!!!!
    Le akarok részegedni, elszívni egy doboz cigit, hogy másnap szétrobbanjon tőle az agyam...nagyon hiányzik egy kis vadmalackodás nekem is.
    Van egy ismerős házaspár, akik négy gyerekkel birkóznak, de együtt laknak a nagymamával. A nagymama időnként elvállalja a gyerekeket éjszakára, ők meg hajnalban sorsot húznak a kapuban, hogy egy óra múlva ki fog felkelni a gyerekekhez és ki alhatja végig délelőttöt :)!
    Én minden éjjel arra gondolok, hogy mostmár örökké csak szoptatni fogok és csak reménykedek, hogy érettségi előtt a gyerek átmegy a saját ágyába aludni.
    Örülök, hogy jó hétvégétek volt, csók:Különk.

    VálaszTörlés
  3. Húha! Ilyet még mi sem csináltunk, de nem már nem is nagyon hiányzik. Azt hiszem a másnap húzósabb lenne, mint három normálisan fárasztó nap.

    Kettőször voltunk már távol éjjel, moziban és színházban. De én minden egyes alkalommal, amikor valaki hangosabban kiabált a filmvásznon, késztetést éreztem, hogy beszóljak, hogy: Kuss már, alszik a gyerekem!
    Lehet, hogy mégis gyakrabban kéne menni... :)

    VálaszTörlés
  4. Orsi, eddig is volt esti program, csak akkor 12re hazajöttem vagy mi aludtunk anyáméknál, Bobó meg itthon anyámékkal.
    Kriszta, másfél doboz cigit szívtam el és nem tudom elmondani mennyire jól esett!!! A tegnapi nap viszont kőkemény volt, kőkemény..de hát ez így a package. :(
    Szoptatás-éjszakázás.... megértelek, nagyon, de azért lassan csak könnyebb lesz, nem?
    Dia, azért mozi-színháztól még nem dől össze a világ, se a másnapod, nem?

    VálaszTörlés
  5. Na, most jól el is szégyelltem magam...mindig csak panaszkodom!!!
    Már most sokkal könnyebb Mirkóval, mint amikor pl. órákon át lengetni kellett a hordozójában, mert csak ott tudott aludni a hasfájás miatt, na az volt ám az őrület.
    Mostanára azért ide tudok ülni a géphez, ő meg játszogat mellettem, kialakult a napirendje...szóval inkább kussolok! :)

    VálaszTörlés
  6. egészségetekre :)))
    elmondhatatlanul vágyom erre...
    én időnként kimozdulok, iszom 1 pohár bort/pezsgőt, éjfélre otthon vagyok és másnap egész nap úgy szenvedek, mintha reggelig piáltam volna :)
    igaz, én 4-kor kelek etetni, meg úgy felpörgök egy ilyen estétől, hogy éjféltől 3-ig el sem bírok aludni.
    de miért kell 2 évet várni egy ilyen bulira? én azzal áltatom (?) magam, hogy késő ősszel már megtehetem...

    VálaszTörlés
  7. Évi, simán megteheted, bár szerintem gyerekfüggő, mindenki tudja saját magáról és a gyerekéről, hogy mire érett meg a helyzet és a skála nagyon széles az " egy órára elmegyek kávézni a barátnőmmel, miközben az apja vigyáz a gyerekre"-től odáig, hogy a gyerek a nagyszülőknél alszik, ti meg buliztok hajnalig, majd kialusszátok magatokat és kipihenve értementek, másnaposságtól maró éhséggel és cigiszagú hajjal-kabáttal. Mindegyiknek megvan a létjogosultsága, mindegyik nagyon jó, de ne áltassuk magunkat: az igazi mégiscsak az, amikor ereszd el a hajam van, ihatsz, amennyit akarsz és másnap reggel nem kell már fél nyolckor elmesélni a Kispipi és kisrécét. :) Velünk ez az utóbbi eset ottalvással eddig háromszor esett meg, engem napokra feltöltött. Most hogy mondjátok, érik egy új, el is kezdem szervezni :))

    VálaszTörlés
  8. Most hétvégén nálunk is nagy áttörés volt!!! 2 év után most először mentünk el a férjemmel a kisasszony(ok) nélkül vacsorázni.
    Apukám és a barátnője jöttek felvigyázni. Több oldalas használati utasítást készítettem a lányokról, Apukám a héten jött tanulni (pelenkázás, etetés, stb.). Kicsit izgultam, hogy mi a francot fog szólni D ha egyszerre látja Apját, Anyját eltűnni. Biztos eltörik a mécses... :(((
    Megérkeztek. Apu barátnőjét én is akkor láttam életemben először. Dorka 2 percig tartotta a távolságot vele, majd "Gyeje, jászunk együtt" felkiáltással bevonszolta a szobába. Mi felöltöztünk és elköszöntünk Dorkától aki vidám SZIAAAAASZTOKozások és integetések után konkrétan ránkcsukta az ajtót. Boldog voltam és egy incurikát csalódott. De inkább boldog... :DDDD
    Úgyhogy pénteken ZUMBA óra amíg férjem vigyázott a lányokra, szombaton randi a férjemmel, vasárnap játszóház négyesben. Ááá, szuper 7vége volt!!!!

    VálaszTörlés
  9. Nekem szinte csak rossz emlék kapcsolódik az éjszakát nélkülem töltő gyerek esetéhez.
    Dina majdnem 2éves volt, amikor először fordult ilyen elő - én kórházban feküdtem fenyegető vetélés miatt. Párszor aludt már nagyszülőknél azóta, de volt, hogy félúton meggondolta magát, és haza kellett hozni. Júda 10 hónaposan aludt először nélkülem, rögtön 3éjszakát, amikor Dinával nyáron kórházban voltunk. Ez se túl kellemes emlék.

    VálaszTörlés
  10. na de ha majd egyszer se terhes nem leszek, se szoptatni nem fogok...

    VálaszTörlés
  11. Ja, Orsó: mi még a konyhában dumáltunk, Gy meg bejött aludni és ki tudja miért, a kanapéig jutott. Kapóra jött, mert így itt tudott aludni a barátnőm és a haver :)
    Évi, neeeem!!! Már volt jópár kisebb-nagyobb ivászat,kilengés, csak most aludt először Bobó anyáméknál, eddig fordítva volt!! ősszel berúghatunk, addigra kipihenem ezt!
    Zsófi, azért ezek más szituk..!

    VálaszTörlés
  12. Jujj de jó lehetett! :-D
    Mi már sokszor voltunk gyerekek nélkül, de a Párom nem ivós, így én lightosan szoktam borozgatni mondjuk. Ha meg a Barátnőimmel megyünk táncolni pl, akkor meg autóval vagyok általában a kényelmem miatt. Pedig egy ilyen igazi ereszd el a hajam nagyon komoly tud lenni! :-D Csak a másnapot bírja az ember minden évvel rosszabbul! :-D

    VálaszTörlés
  13. Virág, csalódott voltam, hogy nem jött több infó a pikáns részről... de akkor ezek szerint annnnnnnnnyira nem volt pikáns a sztori :-)))

    VálaszTörlés

Mit szólsz?