2011. március 20., vasárnap

Szülinapok kotyvaléka

Vacsorázunk, dünnyög az orra alatt, kezében a Tarkatehén.
-Tó, folyó, patak. Ezek a vízfélék.

Ágyban van, kikiabál, hogy menjek be, mert nem kéri már az oroszlánt (amit Zsuzsa nagyi ovijából kunyerált el).
-Mit kérsz helyette, Bobek?
-Bizony, hogy a Bagirát!

-Bobó, te szereted az almát?
-Nem.
-És miért nem?
-Van a Bobónak corn flakes, reggeli és vacsora.
(= van neki jobb ennivalója is, mit kezdjen egy holmi almával)

Ül az ölemben, édelgünk. Odabújik hozzám, közel az arcomhoz, simogat, taperol, puszilgat. Rátalál a -kifestett-szempillámra, elkezdi csikizni, majd elvigyorodik:
-Ezek a Mama tüskéi.

Reggel áll a tükörnél és dumál, majd odajön hozzám:
-Milyen igazságot beszélgetett a Bobó? (ilyenkor ezt a kérdést kell neki feltenni)
-Milyen igazságot beszélgettél, Bobókám?
-Azt, hogy a varacskos disznó meg a vaddisznó meg a malac azok malacfélék.
Miután összepuszilgattam és ölelgettem, megerősítettem, hogy ez valóban nagy igazság volt.

Az előbb odavisz egy malacot az apjának:
-Ez a malac tökéletes.

Szerintem meg ez a gyerek tökéletes. Igaz, most épp közölte, hogy "egy fikát vett ki a szájából".

8 megjegyzés:

  1. Malacfélék, vízfélék... behalok rajta. :) Ilyen igazságok nekem sem jutnak ám nap, mint nap eszembe.

    Szempilla: Zalán a minap röhögött ki, hogy pillangókat növesztettem a szememre :)

    VálaszTörlés
  2. Ha nem venne ki fikulit a szájából túl tökéletes lenne. :)))
    Csók:Különk.

    VálaszTörlés
  3. Ha nem lenne egy vele egyidős fiam, nem lepődnék meg ennyire. Sőt, én még a bölcsiben egy csomó kicsit idősebb gyereket is látok, de egyik sincs ezen a szinten.
    Ez nagyon komoly!!! És nem is most kezdte!
    Legyél nagyon büszke rá, habár ezt azt hiszem, nem is kell mondani :)

    VálaszTörlés
  4. Bölcs ez a Bitiboti! :) Imádnivaló.

    VálaszTörlés
  5. Szerintem is nagyon komoly hogy ezeket így tudja már, de ezt már többször mondtam. Amúgy más témában is ilyen sok mindent tud? "Milyen igazságot beszélgetett a Bobó?" Hát ez mekkora már, nagyon jó fej!

    VálaszTörlés
  6. Imádom ezt a krapekot!!! :DDDDD
    És így, hogy Hanna csak picivel fiatalabb, totál megdöbbentő, miket tud!!! Persze marha szórakoztató is, az egyetlen blog, amit bizony még Janónak is fel szoktam időnként olvasni, olyan jókat nevetünk, hogy miket nem tud már Bobó!!! :))))

    Imádlak olvasni titeket!!!!!!!!!!! :DDDD

    VálaszTörlés
  7. Ezek zseniális dumák :-))))
    Ui: Nekem is Ti vagytok a blog-kedvenceim de ezt már sokszor mondtam :-D

    VálaszTörlés
  8. Szilvi, mire gondolsz? Szerintem elég sok mindent tud, de gondolom más gyerek meg már keni-vágja az autómárkákat....
    Zsuskám, de jó h jöttél!!! Ezer éve!!
    Ildi, Orsó, köszönöm!!!

    VálaszTörlés

Mit szólsz?