2011. március 29., kedd

Faragott rokonok

A "Szegény ember vízzel főz" elve alapján Botond - aki egyébként eléggé rákapott a rajzolásra - tegnap szöszmötölt a ceruzáival, én félfüllel figyeltem csak, majd arra kaptam fel a fejem, hogy felállított két ceruzát (a pirosat és a sárgát) és vigyorogva közölte, hogy azok Hugi és Bence. Aztán elkezdte kommentálni a történéseket és kiderült, hogy vendégek érkeznek hozzánk sorban, elsőként tehát Hugi és Bence, majd Ákos Papi, majd Zsuzsa nagyi, majd Ákos Papi mégegyszer. Aztán volt olyan vendégünk, aki felborult: "Hoppá, a Bence felborult, nem tudod felállítani a Bencét", aki leesett: Ákos Papi leesett, Mama felvegye az Ákos Papit" és hasonlók. 
Rendezgette, nézegette, számolgatta őket vagy félórán át. Én meg főleg csöndben gubbasztottam mellette és legeltettem a szemem az imádnivalóan cuki és okos gyerekemen. 



A napokban  már játszott olyat a ceruzákkal -egy Hősök terén tett látogatás után -, hogy kinevezte őket a Hét vezérnek és fentiek mintájára ilyenek hangzottak el, hogy "Megint elgurult a Töhötöm" vagy "Mama! A Bobó nem találja a Kondot." Zabálom meg ezt a gyereket. 

15 megjegyzés:

  1. Áááááá, csodabogár ez a gyerek! Egyrészt mivaaaaaan? Fél óráig elszöszöl 6 db ceruzával? Másrészt meg ilyen dumák, mint "elgurult a Töhötöm" :-)))))))))))))) A duma az még csak-csak megy nálunk is, nade én összesen nem tudom 20 percig a széken tartani D-t egy álló nap alatt, hiába állunk neki kreatívkodni, meg alkotni.

    A bal oldali képen szerintem minden eddiginél jobban hasonlít Rád :)))

    VálaszTörlés
  2. OFF: azt láttad, ugyi, hogy Gryllus bá' írt a blogotokba???? :-O)

    VálaszTörlés
  3. Jujj de helyes dolog ez és haláli a szövege :-), Anya-Apa-Bobó nem volt?

    VálaszTörlés
  4. Ez nagggyon komoly :-DDDD Te meg fennakadtál azon, hogy Dani ismer egy csomó betűt? Mi az ahhoz képest, hogy fejből nyomja a Hét vezért :-DDD Attól meg mindig elképedek, hogy milyen kreatívan játszik Bobó! Jófej gyerek nagyon ;-)

    VálaszTörlés
  5. Csúcsszuper ez a gyerek! Sírva könyörgök, NE vegyetek neki semmilyen játékot, nehogy eltűnjön ez az édes-aranyos-fantáziája! És legyen sok-sok kistestvére, mert ilyen okos-szép-ügyes gyerekből egy óvodára való is kevés lenne!

    VálaszTörlés
  6. Csajok, minden gyerek ilyen kreatív ilyenkor még, nem??? Múltkor 2x1órán át játszott 6 gyurmakígyóval... persze olyan is van, h semmi nem érdekli és rángatja a nadrágom szélét...
    Névtelen, köszönjük! Ki vagy?

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Zsuzsa, pedig épp meg akartam köszönni h írtál :(
    Azért köszi! :)) Amúgy Névtelenként is írhatsz, nem kell ezért url vagy gmail-es account, csak esetleg írd alá, mert fúrja mindig az oldalam a kíváncsiság, tuuuudod! :)

    VálaszTörlés
  9. Tudtam, hogy okos, de Töhötömtől, meg a Kondtól kifeküdtem.
    Puszillak benneteket:Különk.

    VálaszTörlés
  10. Virág, Én voltam a névtelen is. Most jöttem rá, hogyan lehet névvel kommentet írni!

    VálaszTörlés
  11. Csilli, biztos azért mert itt csúnyán néz Bobó?! :)))

    VálaszTörlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  13. De cuki! Nem vagyok meglepve ezen a kreativitáson Bobótól. Teljesen rá vall, a kis világára.

    (Én lila filc szeretnék lenni, ha arra kerül a sor.)

    VálaszTörlés
  14. Nem, szerintem nem minden gyerek ilyen kreatív ilyen korban... van Bobó meg van a többi gyerek (az enyém speckó még soha nem állította fel a ceruzákat, Töhötömről még soha nem beszéltünk, Kondról sem...de valszeg nem lehetne megállítani annyi időre sem, hogy elmondjam neki a hét vezért egyszerre :-D)
    Kifeküdtem ettől a bejegyzéstől is, szokás szerint! Hihetetlen kisfiú :-)))

    VálaszTörlés

Mit szólsz?