2012. július 20., péntek

Belebetegszünk, de mibe?

Túlontúl ismerős pattern az életemben (most tűnik fel), hogy utazás előtt megbetegszünk: ma ugrott be a kép, hogy Bozsokra már többször mentem úgy, hogy odafele az autóban taknyom-nyálam egybefolyt. Délután indulunk. Bobó három napja lett náthás, én ma. A torkom is veszettül fáj, és nem látok ki a szememen a takonytól (és a munkától). Nagyon nagy hajtásban vagyok pár hete, különösen egy hete, a fáradtság is nyilván most jött ki, de felettébb érdekes ez az utazás előtti lepukkanás. Erdélybe is rettenetes állapotban mentünk. (Csak ott el sem múlt...) Jól bírjuk a változást, mi.....?
Hónapok óta rágom magam a Bozsok-témán, szóval mondjuk csoda, ha egy kis náthával megúszom. Se füle, se farka ennek a bejegyzésnek, tudom, de én értem mit akarok.

3 megjegyzés:

  1. Jobbulást és jó pihenést, nyaralást, akármit Bozsokon azért. Furcsa, mert eddig az jött le hogy szereted nagyon Bozsokot... De nyilván van valami oka ha most agyalás van vele... De majd megoldod ezt is, mint mindent. Csak ne agyalj annyit mindig, jó?! Ez parancs! :-))))

    VálaszTörlés
  2. Nincs is ehhez mit fűzni, mivel se füle, se farka, és amúgy is tudod...

    Réka ért szintén nagyon efajta betegeskedéshez, azaz értett hozzá évekig. Képes volt még Rómáról is lemaradni, mert tartott a repülőtől (pedig ült már előtte rajta, vagy éppen azért)

    Mindezek ellenére pihenjétek ki magatokat a hétköznapokból! :)

    VálaszTörlés
  3. Utazás előtt, ünnepek előtt mindig beteg leszek.Mindent értek Virágom, van ennek füle meg farka is.
    Ölellek:K.

    VálaszTörlés

Mit szólsz?