2012. július 8., vasárnap

Vízi állatok

Csak azért vagyok elájulva, mert soha, de soha nem rajzol. Hiába hagyom elöl látszólag véletlenül a cerkákat, papírokat, hiába ülök le én magam rajzolni, hiába kérdezem meg, van-e kedve rajzolni. Nem. Nem rajzol, nem színez.
És akkor valami csoda folytán zsírkrétát ragad, és rajzol egy ilyet. Palackorrú delfin. (Én sem tudnék korrektebbet.)


Aztán még egy cápát, meg egy almát.



Budakalászon meg ilyet rajzolt, ez is valami hal:


A névnapomra pedig egy tökéletes sündisznót készített.

Nekem nagy büszkeség!

6 megjegyzés:

  1. Szuperügyes! :-) Én is valami ilyesmiben reménykedek Rékánál, hogy egyszercsak majd meglep hogy jé tud rajzolni, ugyanis Réka is egyáltalán nem színez, egyáltalán nem rajzol. Még úgy sem ha Gergő leül rajzolni, foglalkoztatófüzetezni, kreatívkodni, pedig alapvetően mindig utánozza. Meglátjuk...

    VálaszTörlés
  2. ááááááá színezni sem hajlandó. De tegnap is előkerült a rajztábla, és a semmiből odarajzolt egy halat, egy óriáskígyót, villás nyelvvel, faszán, meg egy pecabotot-de arra közölte h "túlontúl könnyű". Szóval nem tudom.... Nem ez az önkifejezési csatornája, az tuti, de legalább az iq-ja tudom h eléggé rendben van :) Réka is lehet rajzold majd neked a semmiből egy karácsonyfát égősorral, díszekkel, angyalkákkal :D:D:D

    VálaszTörlés
  3. Réka meg az angyalkák, hahaha! :-D :-D :-D Előbb rajzol majd egy motorosfűrészt. :-D Na jó pl a csini ruháknak azért van esélye. Vagy egy kopogós cipőnek, arról álmodozik. ;-)

    VálaszTörlés
  4. Motorosfűrész és kopogóscipő :)))))))))))

    VálaszTörlés
  5. :))))
    Én meg már pszicho izék miatt kezdek aggódni, mert múltkor Zalán egy báránykát rajzolt, körbekerítette és nagyon pici ajtókon lehetett kijönnie, már ha lehetett. Talán álmodott valamit, vagy ki tudja.

    VálaszTörlés

Mit szólsz?