2010. augusztus 12., csütörtök

ABS

  •  Akárhányszor az apja, azt mondja neki, hogy "A kutyafáját!", elkezd ugatni.
  • Az új esti dalunk a Bóbita, amint elkezdem énekelni, ő elkezd röfögni és addig nem hagyja abba, míg a "szárnyat igéz a malacra" részhez érek. (Ez változó, mert össze-vissza éneklem a versszakokat, csak az utolsót tudom, hogy melyik.)
  • Ma fürdés közben énekeltem neki az Ég a gyertya, ég című dalt, erre mondja, hogy "cicca,cicca". Nem igazán értettem, de elkezdtem a Cirmos cica, hajt és egyből rájöttem, hogy miért mondta, de eddig ez még sose tűnt fel! Na, miért mondta?
  • Tegnap fogdosta a pelenkáját és mondogatta, hogy "szú, szú" (=szúr, a talpára szokta mondani, ha mezítlábazik). Nézegettem a pelusát, de semmi. Csak mondta tovább, levettem róla, belül sem volt semmi. Mondta tovább, hogy szúr, szúr, megnéztem a fenekét, egy brutál nagy csaláncsípés volt rajta. Gondolom a strandon guggolt bele valamibe. Hihetetlen, hogy már szinte mindent el tud mondani valahogy.

7 megjegyzés:

  1. Én először arra gondoltam hogy a "Gyerekdalok, mondókák" lemez miatt, de Andreának igaza van, tényleg, Bobó meg egy zenei zseni! :-)

    VálaszTörlés
  2. elájulok, elképesztő, hogy felismerte :o

    VálaszTörlés
  3. De durva, kétszer el kellett énekelnem magamban, mire rájöttem, hogy mi a szitu.
    Hm, figyeljük, miben tehetséges a gyerek :-D

    VálaszTörlés
  4. Ha én cica volnék, Csigabiga gyere ki, Fehér liliomszál is.

    Sztem rohadt idegesítő amúgy, de ez nem von le abból, h Bobó mennyire ügyes! Nagyon! :))

    Popója? Sokkoló volt tegnap az a csípés.
    Btw, homokos kaki rulez.

    VálaszTörlés
  5. Már megint csak ismételni tudom magamat, de most fog majd belehúzni, és mondatokat szőni!:-) Ahogy Nünü mondaná, "bizony, bizony, igaz, igaz":))))
    Képzeld, Müty már a Bóbitát is fújja kívülről??!!!!!! Esténként megmondja, mit énekeljek??!!! "Anya, ne ezt, másikat. Micikót...." fel kell fejldőnöm......:-D

    Bobó egy jóképű, okos pasi! Akkora szövege lesz hamarosan, mint az Anyjának:-) Csók, Piroska

    VálaszTörlés
  6. Aliz is Bóbitamániás mostanában, ha mást kezdek énekelni, kiveszi a tejes cumit a szájából, és határozott hangon közli, hogy "bó". Mást nem lehet neki énekelni :-) pedig már annnyira unom, és én is összekeverem mindig a versszakokat, főleg, ha nem figyelek (táncol-játszik-épít-álmos) Mi van a Bóbitában ennyire élvezetes????

    VálaszTörlés

Mit szólsz?