2010. augusztus 3., kedd

Burgerlandi parasztgyerek

Így hívja anyukám Botondot (na jó, nem mindig). A borostyánlánc miatt, ami jó ideje a nyakában lóg. Az apja is utálja. Nekem semmi bajom vele, azzal meg pláne, hogy a hetedik és a ma a nyolcadik foga is egy nyikk nélkül jött ki. Igaz, reggel nyűgös volt, de éjszaka például egyszer sem kellett átmennem hozzá. 

Most tehát kinn van alul kettő, felül a középső négy, a jobb 3-4. fog, ugye azok a szemfogak??? Előbb jött ki a 4-es, ma a 3-mas. Bal oldalt még semmi, alul meg csak a kettő kis középső...Rágni tehát még mindig tud jobban, ráadásul a bal fölső szemfogat érzem következőnek, úgyhogy marad az alul semmi továbbra is.

10 megjegyzés:

  1. Nem, csak a hármasok a szemfogak. A négyesek a kisörlők ;-) De vicces, hogy egy helyen nő egy csomó fog, máshol meg semmi :-)
    Ez a kép meg tök jó lett, iszonyú jóképű rajta Bobó :-)))

    VálaszTörlés
  2. Burgerlandi parasztgyerek...bruhahhahahhha !

    VálaszTörlés
  3. Na nekem meg simán dzsemirokvájör-ös ettől a lánctól.Különösen a kötöttfeketesapiban ami a fényképek között volt.
    Dzsót sziv már?
    Beleillik a kezébe... :-)))
    (komolyan ne vedd!!!! :-))))))))

    Amúgy nekem nem illik a nyakába, pedig nem vagyok burgerlandi...de ha ez segit(???) neki fogzani: bármit elfogadok!
    Ezzel vagy e nélkül: imádom a gyerekedet!
    Csók Nektek
    Pat

    VálaszTörlés
  4. Inkább burgenlandi.
    (A várak vidéke, nem a csökött hamburgereké. :))

    VálaszTörlés
  5. Az utolsó névtelen nem én voltam. (Mindig kérdezed a névteleneknél, hogy ki az, ki az. :D)

    Jancsi

    VálaszTörlés
  6. A bozsoki képeket megtekintve érdeklődöm, hogy hol van neked nagy segged, édeslányom?!
    A legkirályabb fotók pedig a 357-es és 291-es.A kis töki továbbra is nagyon cukedli!
    Ölelés:K.

    VálaszTörlés
  7. Huhh, hát szóhoz sem jutok :) Most keveredtem először ide, de tetszik errefelé, Bobó szupercuki :) Húzhatunk sorszámot? :P

    VálaszTörlés
  8. Imádom ezt a képet, annyira vagesz a lovaival és a napszemcsójával!

    VálaszTörlés
  9. Hanga,nagyon örülök!!! Gyere máskor is!
    Kriszta, kitörlöm, ami béna, mit gondoltál?!?!! :)))) Mondanám h a kedvedért, ill. h bizonyítsam az igazam, csinálok neked egy egészalakos fürdőruhás képet, de nem szeretném h bárki belehányna a klaviatúrába :))

    VálaszTörlés
  10. Ugyan Virágom, mögöttem simán elbújhatnál!Fürdőruha-ha-ha-ha, mi az???
    Ölelés:Nincsennálamkövérebb Kriszta

    VálaszTörlés

Mit szólsz?