2009. november 14., szombat

Borilánc mégiscsak

Tegnap eljutottam arra a pontra, hogy mindent megpróbálok, amit csak lehet. Bár előző éjjel már kibújt a fogacskája sarka és bár az okosok szerint utána már nem okoz fájdalmat, a tegnapi éjjelünk volt a mélypont. Minden órában ébredt, volt hogy többször is, nem is tudott rögtön visszaaludni, szóval elég rémes a helyzet. A napközbeni alvásai is érdekes fordulatot vettek, tegnap volt az eddigi negatív rekord: d.e. 8 (!!!) perc, délben 20, délután 30 perc. Ma: 20-25-10. (Ezekben a számokban semmi túlzás nincs-sajnos.) És ilyen alvások mellett is jobbfej, mint valaha, iszonyú jól elvan magában általában (lekopogom), mászkál, jön-megy, játszik. Nem értem. Én még nála is kevesebbet alszom mégis rosszul vagyok a kialvatlanságtól, ő hogy bírja????
Na, lényeg a lényeg: vettem borostyánláncot. Tudom, hogy valószínűleg pénzkidobás, majd kiderül. Tudom, hogy sokak szerint fiúkon hülyén néz ki, szerintem jól áll neki.
Ha ez sem segít, felkötöm magam.

7 megjegyzés:

  1. A 2. képen nagyon macsó! :)
    Tegnap óta mi is ezt játsszuk, van, hogy visít szerencsétlen, olyankor majdnem vele sírok én is. Kap Nurofent, utána jobb kedve lesz, sőt;) Amúgy nappal nagyon jó kedve van, csak aludni ne kelljen, akkor előjön a fogfájás, Remélem használ nektek a lánc vagy az idő vagy bármi, és minél előbb kibújik az a fog!!!

    VálaszTörlés
  2. Dehogy néz ki hülyén! Kicsit lehajtja a fejét és a tokájától nem látszik. hihihi

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól áll neki, nagyon vagány!Nekem is a 2. kép tetszik a legjobban! Egyébként mire jó a borostyán lánc??

    VálaszTörlés
  4. Jól áll neki!Mindig rajta van?

    VálaszTörlés
  5. Képzeld, nem láttam ezt a blogposztot, de én is Veled egyidőben jutottam el oda, h újabb "elvem" adom fel és kipróbálom a láncot D-n. Nekem a világos, mézszínű tetszik, de fiúnak lehet, h én is a sötétet vettem volna. Majd figyelem, mit írsz, h hat-e vmit.
    OFF:
    Remélem nem gond, ha ide kommentelek? A többi blogban nem fogok többet, de talán nálad nem gond, ha fel-felbukkanok?! :-D

    VálaszTörlés
  6. Szeder, ne viccelj!! nekem semmi okom haragudni rád vagy ne olvasni a blogodat.

    VálaszTörlés

Mit szólsz?