2009. november 16., hétfő

Titkos második

Ma délelőtt kenem be az ínyét, erre mit érzek?? Valami furcsát... Vagy nagyon széles ez a fogacska, vagy kettő van belőle. Most ebédnél végre beleláttam a szájába (az orrszívás közben is próbáltam az üvöltő szájába belelesni, de csak a manduláját láttam) és két foga van!!!!!!!!!!!!!!! Ez ma éjjel bújhatott ki, pedig nem is volt horror éjszakánk, csak hajnalban ébredt gyakran, éjjel egész jól aludtunk, biztos a borostyán lánc miatt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Szegény Bobeszkám, jönnek a fogai, közben meg taknyos is... :((

5 megjegyzés:

  1. Azta...!! És mi van, ha tényleg a lánc hat??? még a végén tényleg hinni kezdek benne?
    Fürdéshez leveszitek? Én sztem nem fogom levenni neki. Jobbulást Bobónak!!

    VálaszTörlés
  2. nem vesszük le, nem zavaró!
    Hugó, igen az első kettő. Aztán majd felül kettő jön elvileg.

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a második fogacskához!!!

    VálaszTörlés
  4. Gratula!!!
    Azért nem ártana elvinni egy fül-orr-gégészhez, ha a mandulája takarja a fogait ;)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?