2009. november 6., péntek

Fogas kérdés

Hatodik éjjel ébred félóránként-óránként. Nem túlzok, 1 körül elkezdi és onnantól reggelig max. egy órát alszunk egyhuzamban, egyik éjszaka minden félórában felébredt. Nem kell mást csinálnom, mint visszaadni a cumit a szájába. Éjjel általában gyorsan vissza tudok aludni, hajnalban már van, hogy nem annyira, így reggel általában szétszakadó mellkassal, fájó és zúgó fejjel kelek fel és szédelgek egész nap. Napközben ő nem nyűgösebb, nem folyik a nyála, nem látszik semmi az ínyén. Mindent töm a szájába, talán kicsit többet piszkálja a kezével az ínyét, de ennyi. Mégis arra gyanakszom, hogy a foga miatt van ez az ébredés. Pontosabban, remélem, hogy attól van és nem egy új szokás van kialakulóban, mert finoman szólva megvisel ez a majd' egy hete tartó nemalvás. Nagymamám szerint a hinta zaklatja fel ennyire, rosszat álmodik tőle. Engem meg ez az elmélet zaklatott fel ma reggel... Naponta ötször beletúrok a szájába, hogy mizu odabenn, néha bekenem Dentinox-szal vagy Dologel-lel, néha kap Chamomille-t, aztán lehet, hogy nem is ez a baja....Vegyünk neki nyakláncot? Kapjon éjjelre kúpot, Nurofent? Vagy egyszerűen csak viseljem a sorsom, ki tudja meddig tart ez az állapot? Még nem tudom... Fogas kérdések ezek.

11 megjegyzés:

  1. Biztosan a foga, Zalán hónapokig nyűglődött, nyálzott, túrkált napközben. Az utóbbi időben sírdogált fel így éjjelente és meg is lett az eredménye. Ha néha végig aludt az már csak azért lehetett, mert ő is nagyon kifáradt az előző éjszakázásokba. :(

    VálaszTörlés
  2. Jaj szegénykéim! Én is annyira tartok a fogak kibújásától.......Úgy sajnálom Őket! Puszik, Piroska

    VálaszTörlés
  3. Sajnos ismerős a helyzet... Korábban nekem is többször megfordult a fejemben ez a lánc kérdés, de igazán nem hittem benne. Viszont egy idő után az ember már bármit megtenne.
    Ezt pedig tök véletlen ma találtam:
    http://borostyanbolt.hu/index.php?page=shop.browse&category_id=9&option=com_virtuemart&Itemid=63&vmcchk=1&Itemid=63
    Van miből válogatni, hátha mégis. Többen esküsznek rá.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a blogposztot 150%-ban én is írhattam volna. Ugyanígy telnek az éjsakáink... És nem sír, csak épp egykor vizet kér, és már alszik is félkettőkor épp csak kinyitja a szemét és 10 percig dünnyög, majd elalszik, fél háromkor már nyekereg, fél négykor már éhesvagyok módon köhög, négykor kitalálja, hogy ő kialudta magát és játszunk.... nyomja/nyomjuk hatig a hülyéskedést, majd visszaalszik kemény 7-ig... s napközben is félórákat alszik... És nappal semmi baja, és igazából éjjelente sem visítozik, csak épp éjféltől óránként-másfél óránként fent van vmiért....

    És lánc ditto.... hülyeségnek tartom de még ez az egy amit nem próbátnk...
    ja, és amúgy én sem tudom, hogy ez most rossz szokás vagy fogzás. Én a komplex alvásproblémák miatt már írtam is Ranschburgnak, most várom a válaszát.

    VálaszTörlés
  5. Én nem tudok hozzászólni, mert Millának sincs foga még, tehát nemtudom, hogy ez most a fogzás jele-e. De én is ugyan ezt csinálom minden nak. Csuklóig bent vagyok a szájában és kutatom a fogakat! Én a cumiját szoktam bekenni Dentinox-al.

    VálaszTörlés
  6. új hírek: valszeg fog lehet, mert irtóra dudorodik az egyes helye és mert érdekes Nurofen mellett nincs szenvedéses alvás... na, kíváncsi leszek. lehet, hogy még a végén lesz foga??? :-))))

    VálaszTörlés
  7. Szeder: nekünk Nurofen-nel annyi, hogy nem félóránként, hanem egy-másfél óránként ébred fel....Reméljük nálatok tényleg fog, mert én már attól tartok, hogy csak szórakozik, úh ma hagyni fogom kicsit nyekeregni, mielőtt átpattanok hozzá, csak így még kevesebbet fogok aludni, de mindegy...
    Ranschburgnak??????? Hogyhogy???

    VálaszTörlés
  8. Hogyhogy hogyhogy?? :-DDD
    Van egy kérdezz-felelek oldala és ott megírtam neki az összetett alvásproblémás nyűgünket és várom a tutkó véleményét. :-D Mindig olyan jókat ír, hátha ad valami jó tanácsot.

    VálaszTörlés
  9. Virág, mi újság Bobóval fogügyben?
    Jobb a helyzet?

    VálaszTörlés
  10. Most 4. napja Nurofent kap, de így is ébred 5-6 alkalommal, tegnap du már sírtam, hogy nem hiszem el, hogy 10 napja nem aludtam éjjel 3 óránál többet, napközben meg 3x30 percem van lazítani... Lehet, hogy majd külön írok erről, ne csak a jót osszam meg :))
    Ma nem fogok már adni neki, mert nem 100 %-ig vagyok biztos benne, hogy a foga az..De botrány, amit művel, remélem most már visszaállunk a 1-2 ébredésre!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  11. Én eddig csak jót hallottam a borostyán nyakláncról. Szerintem egy kört megér, hogy kipróbáljátok! Puszi: Anci

    VálaszTörlés

Mit szólsz?