2009. november 1., vasárnap

Mi lesz ha nagy lesz?

Ha számít, hogy héthónaposan mit csinál az ember, akkor következtethetünk arra, hogy:
  • lakberendező ( imádja a függönyöket, szőnyegrojtokat, kanapékat)
  • plasztikai sebész (imádja átrendezni az arcunkat, bár egyelőre sem precíznek, sem fájdalommentesnek nem nevezhető módon teszi ezt)
  • fodrász (szívesen tépkedi, csavargatja a hajakat)
  • művészettörténész (minden képet jól megnéz)
  • botanikus (mindenféle növény hatalmas rajongója, mint már említettem)
  • villanyszerelő (ha a lámpatestekhez való vonzódása megmarad)
  • szakács, cukrász (méghozzá a kövér fajtából)
  • teremőr vagy krupié (minél hosszabban állhasson)
  • labdajátékos (labdavonzalom is van)
  • aktmodell (gyűlöl öltözködni, így minimum nyolc órában meztelen lehetne)
  • műszerész (minden elektromos kütyü nagy barátja)
  • gitárvirtuóz ( jó indok nem körmöt vágni)
  • közlekedési rendőr (kalimpálhat a kezeivel naphosszat)
  • férfikozmetikus (krémek, kenőcsök, törlőkendők nagy fetisisztája)
  • filmkritikus (hogy reggeltől estig filmet - tévét- nézhessen)
  • ételkritikus (kell rá magyarázat?)
  • stylist (mindenféle kiegészítővel imád bíbelődni, karkötők, láncok, csatok, stb)
  • szemfelszedő (zoknik, harisnyák nagy tisztelője)
  • zoknitolvaj (szó szerint)
  • könyvtáros bácsi (egyelőre könyvmoly a gyermek, legyen szó pancsi-, leporelló-, vagy rendes papír könyvről)
  • tanárbácsi (van egy olyan rendreutasító, szigorú pillantása, amitől rögtön összeszarom magam)
  • sztepptáncos (a lábmozgása már most egyazegyben Flatley-s)
  • barlangász vagy bányász (közvetlen napfény elkerülése végett)
lesz. A legvalószínűbbet kihagytam: fül-orr-gégész!!!!! (fülekben, orrokban, szájakban turkálni...nincs is ennél kedvesebb foglalatossága...)

10 megjegyzés:

  1. Virág:ezen rötyögök már egy ideje:-))) Hogy vág így az eszed, hihetetlen találó!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nálam a zoknitolvaj a nyerő.... ;)

    VálaszTörlés
  3. Elég széles a paletta :)
    Unokaöcsém akrobata akart lenni, mert azok ugrálhatnak az ágyon ;) De az nem veri se az aktmodellt, se a krupiét, se a plasztikai sebészt :D

    VálaszTörlés
  4. Szuper kis bejegyzés! :)
    Plasztikai sebész a kedvencem. :))

    VálaszTörlés
  5. Halálos a blogod! Már hiányzott!
    Akartam már kérdezni, hogy nagypapa milyen fellépésre jár???? Netán híresség, csak én balga nem ismertem volna fel??? Ha igen, előre elnézést kérek.

    VálaszTörlés
  6. Szeder, dehogy híresség! Bábszínész.
    Ismertebb tévés szerepei: Ő volt Füles Mackó, meg a Kéménymesékben a kefe és rengetege bábelőadásban szerepelt és szerepel sajnos a mai napig.

    VálaszTörlés
  7. Apa mondd!
    Apa! Én mért nem lettem medve,
    vagy mért nem vagyok majom?
    Jaj fiam, hagyj békén,
    nem látod mennyi a bajom.
    De apa! Mért nem lettem tigris,
    vagy tekergő mérges kígyó?
    Elég legyen már, tanuld meg
    lettél ami lettél és ez így jó.
    Na de apa! Mért nem lettem póni
    vagy kukorékoló kakas?
    Fiam, te zsiráf lettél, és fajtádhoz
    méltón, látom, elég nyakas.

    VálaszTörlés
  8. Nem mondod, hogy ő volt kefe?? Én imádtam a kefét! Csankó Zoltánt is, de a kefe mégiscsak érdekesebb volt!!! (amúgy nagypapám Csankó és mindig azt hiszik a fia... :-D)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon találó felsorolás! A mi Bobónkra is igaz majdnem mindegyik! Bár neki a napfénnyel nincs problémája, az összes kaját megeszi, amit elérakok (kivéve a tejpépet), és nem is igazán rendreutasító! Apukája szerint fogorvos lesz, mert annyira érdekli a szánk belseje! :)))
    De ezek közül sztem a plasztikai sebészet felé kellene terelgeted Bobót! ;)

    VálaszTörlés
  10. Ezt annnnnnnnnyira jól eltaláltad ezt a felsorolást, halálos! :-)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?