2009. november 27., péntek

A legjobb, mi kapható

Teljesen véletlenszerű, hogy mikor min kezd el szakadni a röhögéstől. A múltkor egy film női szereplőjét úgy hívták, hogy Lulu, ránéztem Bobóra, mondtam neki, hogy Lulu, erre gurgulázás, sikítás, kacagás vagy tíz percen át. Ma ugyanígy tök véletlenül a "Hapcivirág" jött be neki... Bezzeg, ha produkálni akarom és bohóckodom neki, ül néma csöndben faarccal... Aztán arrébb mentem a dolgomra, erre hallom, hogy magában is rötyög.. Nem sokkal ezek után letettem aludni, még az ágyában is nevetett...Arról már nincs videó.

2 megjegyzés:

  1. Az utolsón nem azon röhög, hogy milyen béna a kacsa, észre sem veszi, hogy forr alatta a víz? :D

    VálaszTörlés
  2. Hát ez de aranyos volt, Bobóval együtt röhögtem :-D
    Az utolsón nagyon király a könyv, az igazán fontos dolgokat mutatja meg, Milka tehén és osztriga!!! :-D

    VálaszTörlés

Mit szólsz?