2010. augusztus 10., kedd

Blogreneszánsz

Újjáéled Rég elfeledett rovatunk.....a kaki-pisi-mondakör.

Egy éve, négy hónapja, három hete és négy napja megszületett Erdélyi Botond, majd egy barna foltot véltem felfedezni a nagypárna huzatomon. Megszagoltam és sejtésem beigazolódott: szaros lett a párnám!! Első reakcióként persze Győzőre néztem összevont szemöldökkel, de hamar be kellett látnom, hogy ezt nem  foghatom rá és valószínűleg Szemem Fénye Kisbotond az, aki összekente az ágyneműm. Íme az ágyon-pelenkázás újabb hátránya, amit ha hazaérünk, azonnal beszüntetek. Én  mégsem alhatok szaros párnán, váltást pedig nem hoztunk, elsőszámú gyanúsítottam szerencsére önként ajánlkozott, hogy cseréljünk párnát, de nekem még ez sem volt elég jó, mert neki csak közepes nagypárnája van, az enyém jobb, így huzatot cseréltünk, övé lett a szaros, igaz, kifordítva. Mondom, hogy aranyember. Igazán jól kiegészítjük egymást.
A mai problémát egy fokkal bonyolultabban tudnám megoldani, mert az ágyat kellene elforgatni, ugyanis ma meg odapisilt a térfelemre, a fejemhez. Az Isten nem ver bottal. Csak Bobbal...

3 megjegyzés:

Mit szólsz?