2011. augusztus 15., hétfő

Állati nagy önbizalom

- Bobó, gondolkozom egy ideje, hogy szeretnék valami háziállatot venni itthonra.
- Malacot vagy cápát.
- Neem, olyasmire gondoltam, hogy pl. hörcsög, halak, tengerimalac...
- Tengerimalacot szeretnék. Menjünk le a boltba máris, Mama, és vegyünk egy tengerimalacot.
És nyújtotta a kezét.

- Bobó, szívesen elmennék veled strandra a héten valamelyik nap, mit szólsz?
- Jó! Én szívesen úszkálok majd a delfinek között.

Simi, akkor melyik nap alkalmas nektek kiugrani Floridába a Palatinus helyett?

12 megjegyzés:

  1. LOL :-)))) Megnézitek Ti is a Pala élménymedencéjét?!

    A tengerimalacért irigykedem. Én is szívesen vennék a lányoknak, hogy gondozzák, de pici a lakás és a malac esetenként büdös tud lenni, éjjel meg kapirgálja a forgácsot. Brrr.... Régi emlékek... :-O

    VálaszTörlés
  2. Isteni a delfines!! :D

    Én háziállat tekintetében a fülbevalós stratégiát fogom alkalmazni. :)

    VálaszTörlés
  3. Dehogy lesz tengerimalacunk, ments isten! Rettegek a rágcsálóktól h megharapnak és/vagy rám ugranak!! Teknősünk lesz, ha kitalálom hol lenne helye. Csilli, én is a gondoskodás, felelősség, ilyesmi miatt gondoltam. ;)

    VálaszTörlés
  4. Teknős?!!?! :-( az nem csinál semmit.

    de legalább csendes :)

    VálaszTörlés
  5. A teknősök görgetik a köveket, szóval nem csendesek! :)

    VálaszTörlés
  6. télllleg. megfontolandó. maradnak a halak?!?! de az akváriumtisztítás meg egy nagy macera...

    VálaszTörlés
  7. A teknősek büdösek, de elmondani nem tudom, h mennyire. Viszont nagyon jó arcok, tény. Nekünk rengeteg volt.

    VálaszTörlés
  8. Ne, idegelj már, életem!! Azt hittem megtaláltam a tökéletes kis kedvencet, ami nem hangos, nem büdös, nem ugrik sem rám, sem ki a ketrecéből-akváriumából, nem terjeszt betegséget, és nem harap meg.... erre kiderül, hogy kva büdös??? Marcinak a gőtéire és békáira emlékszem :)

    VálaszTörlés
  9. Büdös, igen. Nálunk visszatérő vicc a családban, h még mindig teknősszag van a szobájában, pedig már otthon se lakik és volt egy pár festés...

    Tökéletes kis kedvenc nincs. Mindegyik egy nyűg a szülőnek valamiért. Ezért nem értem azokat a szülőket, akik maguk kezdeményezik a vásárlásukat. Előbb-utóbb úgyis muszáj lesz venni valamit, minek azt jópár évvel előrehozni? :)

    VálaszTörlés
  10. Marad az aranyhal egy gömbakváriumban. Bár az meg állatkínzás. Mikor kisebb voltam volt aranyhalam, gömbakváriumban. Mikor betettem a kádba csak körbe-körbe úszott :-((((((((((

    VálaszTörlés
  11. Ha tényleg mennétek a Palára azért előtte olvasd ezt el. Mi csak a 900 ft-os élménymedence miatt mentünk, de a többi tényleg trééééééééé.

    http://bezzeganya.postr.hu/a-fel-fizetesed-nelkul-el-se-indulj-a-palatinusra

    VálaszTörlés
  12. görögteknős! Csendes, nem büdös, növényevő és sokáig él!

    VálaszTörlés

Mit szólsz?