2011. augusztus 22., hétfő

A jövőre nézve

Soha nem féltem Botond majdani kamaszkorától, mindig is úgy gondoltam, hogy a kamasz fiúk az én asztalom, és míg másnak ez a rettegett korszaka, addig én ebben szinte fürdőzöm. Tegnap viszont kicsit megijedtem, mert azt olvastam Ranschburg egy jegyzetében, hogy a gyermek 2-3 éves kora közti karaktere elég megbízhatóan előre jelzi, hogy kamaszként mennyire lesz opponáló és kezelhetetlen. Nos, a mostani temperamentumát alapul véve, azt hiszem, felső tagozat vége felé megpályázunk egy többéves külföldi ösztöndíjat a számára. Biztos, ami biztos.

11 megjegyzés:

  1. Na, most írhatnám, hogy az alma a fájától, meg ilyesmi, de ugye az vesse az első követ... :)))
    Ölellek!

    VálaszTörlés
  2. A kamaszfiúk az én asztalom is! :)
    Amúgy meg vagy igen, vagy nem, nem?

    VálaszTörlés
  3. Nálunk bejött a professzor úr "előrejelzése". Tökéletesen.

    A mai "tapasztalatokból" kiindulva, azért olyan messzire nem kell küldened Bobót. :)

    Ja, és végre megoldottam, tudok kommentelni!!!

    VálaszTörlés
  4. Mi nem a gyereknek pályázunk meg ösztöndíjat, hanem magunknak foglalunk jó előre helyet egy szanatóriumban.

    VálaszTörlés
  5. Kriszta, micsoda önzőség!! :D

    VálaszTörlés
  6. Jutki: Miután ma 2x szándékosan fejbe vágott az IKEA-s fakalapácsával már el is kezdtem keresni a helyet.:D

    VálaszTörlés
  7. Andi, láttad volna délután :)))) De d.e. tényleg jókedvű volt nagyon, pedig mikor az 1es villamoson a 43 fokban nyavalygott, hogy a Kopaszin ő a játszóházba akar menni és nem máshova, majd vártunk 20 percet a forró betonon a híd közepén, majd nem volt zebra a bejárathoz és halálfélelmem volt, majd a tűző napon elgyalogoltunk az öbölig, akkor borítékoltam volna, hogy katasztrofális délelőttünk lesz :))
    Krisztám, de az még messzebb van, a külföldi tanutazást hamarabb meg lehet ejteni, nem? ;)

    VálaszTörlés
  8. Kriszta, lehet, h rászolgáltál a kólintásra :)) Én elgondolkodnék!

    VálaszTörlés
  9. Mondjuk nem fog meglepetést okozni, ha 10-12 év múlva lesz egy hisztis kis libám, aki reggelente a szekrény előtt zokog, hogy nincs egy rongya, amit felvehetne, és milyen szemét vagyok, hogy nem engedem sminkkel iskolába menni, meg egy elviselhetetlenül rossz fiam, aki miatt állandóan az iskola igazgatónál fogok ülni, mert megint vmi világraszóló disznóságot csinált, és könyörgök majd, hogy ne rúgják ki a vállalhatatlan magatartása miatt. Nem, egyáltalán nem fogok meglepődni, ezt borítékolni lehet, hogy így lesz...

    VálaszTörlés
  10. Zsófi, én őszintén remélem, h Dinának 12 év múlva lesz annyi józan esze, h elvegye a szemceruzádat és kihúzza a szemét hisztizés helyett :) Vagy vegyen magának egy sajátot a zsebpénzéből.

    VálaszTörlés
  11. Jesszus, ha ez tényleg így van, akkor én már most keresek egy erős fát, hogy felakaszthassam magam! :-D

    VálaszTörlés

Mit szólsz?