2012. február 10., péntek

He tricks it...


Tolom a bölcsibe, majd' befagy az orrom, az arcom, gondolom az övé is, egyszer csak befut a szokásos reggeli feladvány - ami mint kiderült, mégsem olyan szokásos.
- Mi az? Barna, dzsungelben él, két lába van, de nem madár, és ragadozó.
- Denevér?
- Nem! Az nem ragadozó.
- Akkor mégis madár és a barna kanalasgém - viccelek.
- Mondtam, hogy nem madár!
- Te viccelsz velem, Bobó?
- Nem. Csak ez egy furcsa állat.
- Akkor ez egy csík nélküli kétlábas okapi - viccelek vissza.
- Nem.
- Akkor ez a dzsungeli kivi.
- Nem. Mondtam, hogy nem madár, csak épp két lába van. Na, találd már ki!
Itt már vinnyogtam a röhögéstől és könyörgőre fogtam, és még felsoroltam vagy tíz vicces, akarom mondani furcsa állatot, de csak nem mondta meg, mit talált ki, majd:
- A trixitre gondoltam, Mam. Az egy T-rex-féle, csak már nem él a dzsungelben, mert kihalt, tudod. A beceneve pedig ikrek volt. 


Ez legalább annyira mission impossible, mint amikor a kezembe ad egy képzeletbeli ajándékot, és ki kell találnom, mi az, ő pedig egyre dühösebb, hogy nem találom el; vagy amikor dudorászik egy dallamot, és az a játék, hogy találjam ki, ez melyik dal - csak épp a dallam nem egy létező dalé.

5 megjegyzés:

  1. Sokadszorra figyelmeztetlek:vigyázz, a gyerek nagyon okos!

    VálaszTörlés
  2. A denevér az nem ragadozó? Vagy most nem igazán ez a lényeg? :)

    VálaszTörlés
  3. :DDDDDDDDDDD És még mindig azt mondom: eszméletlenül okos...

    VálaszTörlés
  4. Életem, úgy voltam vele, ha már egy ember érti, megérte ;) Kössz!
    Dia, nem tudom, talán mindenevő, nem...? Mondjuk Botondnál csak a nagyvadak ragadozók és csak azok a vadállatok. A nyúl vagy a lepke nem vadállat pl.
    Ildi, ez a Benedekgyerek.....hhhhh.....<3

    VálaszTörlés

Mit szólsz?