2012. február 24., péntek

Metamorfózis

5 megjegyzés:

  1. Most viszont nem értem a címet.. Vagy te vagy az alkotó és szerelmes vagy az alkotásodba? Úgy világos :)
    Bobó mozgáskultúrájáért odavagyok. Hogy riszál :)) Meg amikor a nyuszifejet csinálja magának, az csúcs!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, megint tanultam valamit: világ életemben azt hittem h azt jelenti: átváltozás :)) Majd cserélem, thanks for the heads up :)

      Törlés
  2. Tegnap egész nap ezen a szón gondolkoztam, mire beugrott :)))

    VálaszTörlés
  3. azt a .......megettem a tenyerem javát, de (már nem halok meg bután)eddig én is assztem átalakulást jelent

    egyébként lenyűgözve néztem a srácot, mekkora alakítás, na le a kalappal

    VálaszTörlés
  4. Na, hogy megfogjam a lényeget: mindig arról ábrándozok, hogy Zoárd majd olyan típusú gyermek lesz, hogy nem tépné le a világítófüzért a lámpáról, nem pakolná le a könyveket, nem nyomkodná szét azt a krémet a polcról, nem dobálna le mindent a kanapéról, (a popsitörlőt miszlikekben)... Zalántól ott kő kövön nem maradna. :)
    A nyuszi bojtos farka igen cuki, meg ahogy (talán) felbodorítja a bajuszát. "Így vesem le" - még cukibb. :) Még egy állat: micsoda pókhasa van :)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?