2012. február 8., szerda

Kandúrom



9 megjegyzés:

  1. Na én azon röhögtem, ahogy röhögéstől fuldokolva beszélsz hozzá :D Nagyon vicces Bobó! :D

    A tükör előtti majomkodás az ilyen korosztályi követelmény? Zalán tök hasonlóan nyomja?

    VálaszTörlés
  2. ez melyikőtök fejéből pattant ki??? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kiszórta a szekrényemből az összes övemet (ld.háttér), meg azt a két cipősdobozt, ami ott volt, és míg én a hajamat vasalgattam - készülődtem -, kidobálta a csizmámból az újságpapírgalacsinokat és felvette...csak nem tudott felállni benne úh sipítozott h segítsek :)

      Törlés
  3. Olyan cuki! Milyen profin lépked már a magassarkúban! :)

    VálaszTörlés
  4. azt nem tudtam csak eldönteni, a gyerek vagy a csizma egészségéért aggódsz-e :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a csizma 30ezer forint volt!!!!! :)))
      Ezzel válaszoltam? Nekem eszembe sem jutott h a bokáját is törhetné, tegnap a csajok kérdezték az irodában h nem féltettem-e a lábát, először nem is értettem mire gondolnak...

      Törlés
    2. Hát nem tudom eldönteni hogy a videók vagy a megjegyzések a viccesebbek, de jókat kuncogtam mindegyiken az biztos! :-D

      Törlés
  5. Komolyan, ügyesebben jár a magassarkúban, mint én nő létemre. :)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?