2012. február 5., vasárnap

Februári kotyvalék

Mam! Én a rossz dolgokat sajnálom!



Ölében a vakonddal nézik a mesét:
Nézd, milyen cukin nézi a Kisvakond a Kisvakondot.
Nézd, milyen aranyos vagyunk.

Az tudható, hogy a piranja is halféle.

A párnám barátja  a cumi, az én barátom meg a gorilla.

Húsvétról beszélgetünk:
A fiúk a lányokat megöntjék.

Alkudozik, melyik mesét hányszor, majd felfortyan:
- De, Mam! Mindig tartjad be, amit én mondok!!
(Vagyis tartsam be, amit ő mond, és úgy értette, hogy legyen az, amit ő akar.)

És néhány, amik már lehet, hogy voltak, de találtam őket ide-oda feljegyezve, inkább kétszer szerepeljenek, mint hogy elvesszenek.

2011.07.

- Csimpi-bimpi.
- Az mi, Bobó?
- Egy szójáték.

Lejsett a cumó, Mama!
- Várjál, felveszem.
- Hát persze, hogy felveszed.

Nézegeti az állatatlaszát.
- Ez kérlek szépen egy hópárduc.


Nézd, csak! Mezít a lábam.

2011.11.

Nézd, csak! Tudok fittyinteni! (csettinteni és a fityisz keveréke)
Hurrá! Kiszedtem egy fikát az orromból!
2012.01.

Mi a szarért dugtam el ezt  a kobrát? Most kereshetem meg.

- Imádlak, Gombócom!
- Menjél ki a szobámból te majomember!

13 megjegyzés:

  1. A piranjás tiszta Albert Attila :D:D:D

    VálaszTörlés
  2. Jobb lenne a világ, ha a felnőttek is sajnálnák a rossz dolgokat! Eszméletlen érett lelkileg! A mezít a lábam zoknira való szöveg :-) A vicces az, hogy ki kellett próbáljam, tudok-e csettinteni, és fityiszt mutatni...

    VálaszTörlés
  3. Jutki, tényleg :))))
    Zsu, nem részltezte, nem tudom, mire gondolt, de szomorúan mondta :)
    És fittyenteni tudsz??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért nem tudok rendesen kommentelni??? :-0

      A kobrás és a majomember volt már, de azok a legjobbak, megint annyit röhögtem rajta! :-D

      Törlés
  4. Hűűű, anyacsakegyvan.. bátor vagy!

    VálaszTörlés
  5. Mármint úgy értem persze, h kvajó csak nem könnyű.
    Egy true Vámos-fan

    VálaszTörlés
  6. Jajj, ne, nagyon lehúzós vagy mi?
    30 oldalig tetszik, de elég fura..
    Egy true Vámos-virgin.

    VálaszTörlés
  7. best of Vámos I. (II. az Apák könyve)
    imádom a Bobó-dumákat!!!

    VálaszTörlés
  8. Én imádom Vámost, ezeken (Anya csak... és Apák könyve) már túlvagyok. Aztán az apák könyve után átugorhatsz Kepes Tövispusztájára. Én azzal pár hete végeztem.

    VálaszTörlés
  9. Vámos isten! NY-Bp metró, Borgisz, Tiszta tűz, Zenga, fú de imádom mindet! És ezért is várom a tavaszt, jön az új!!!!!

    VálaszTörlés
  10. Zenga Zének a legjobb! Meg most nagyon aktuális volt a Csillagok világa, azt olvastam a kórházban.

    VálaszTörlés
  11. nekem a new york - budapest napló a kedvencem, de az anya csak egy van is nagyon jó

    VálaszTörlés
  12. Dia, Csillagok világát is imádtam! Olyan igazi vámosos-szorongós-spirálos.

    VálaszTörlés

Mit szólsz?