2012. május 2., szerda

Találós kérdés: Mi az aktuális mánia?

Mondok hozzá néhány segítő infót:

  • Elkezdett lőni. Nurofenes fecskendővel, kaleidoszkóppal, kölnisüveggel: főleg madarakra, de gyakran rám is, elsősorban a szememre (ezt mondjuk nem tudom honnan vette, és egyelőre elsírja magát, ha megemlítem neki, hogy emberre nem lövünk, pláne a szemére)
  • A minap megkérdezte, hogy azt akarom-e, hogy engem kiköltöztessen a város szélére, hogy ne szeressen senki
  • Eltulajdonított tőlem egy kölnisüveget, amit körbehordoz nem csak a lakásban, hanem akárhova megyünk is, és locsol, spriccel vele
  • Utcán, buszon gátlás nélkül közel hajol idegenek arcához, nagyra nyitja a száját és a képükbe tüsszent, ami - mivel szándékosan tüsszenteni még Botond sem képes - leginkább köhhintéssel keveredett ordításra hasonlít és igen kellemetlen
  • Biztosra vehető, hogy a nap bármely órájában legalább egyszer lejátssza a következő jelenetet: különféle - bármilyen - tárgyat átdob a válla fölött, sorolja, hogy mi mindenről kell lemondania, és közben röhög (roppant nagy kupikat képes így pár perc alatt csinálni 
  • Teljesen váratlan helyzetekben megáll, csípőre teszi a kezét, és mérgesen közli, hogy "Azt a kutya meg a mája!" (és ezért most nem én vagyok a felelős, ennél én kevésbé líraian káromkodom - sajnos) 
  • Leradíroz rólunk testrészeket, a dolgokból darabokat, bárhonnan bármit.
Van még két ezzel az új kattanással kapcsolatos játéka, de azok túl árulkodóak, majd csak a helyes megfejtés beérkezte után írom le. 

Az állat- és számomra kegyetlenül unalmas szerepjáték-mánia ezennel kicsikét hála a jó istennek háttérbe szorult. Részemről ideje volt.

7 megjegyzés:

  1. POMPOM szereplők, pl. Festéktüsszentő Hapcibenő.

    Enyém a Rudi????????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem Csilla kitalálta, a többinél még gondolkodtam, de a tüsszentős nagyon árulkodó volt! :-)

      Törlés
    2. Ja és persze az is segített, hogy pár bejegyzéssel ezelőtt írtál a Pompom mániáról... :-)

      Törlés
    3. Igen, igen!!! POmPOm!! Tied!!! (bakker el is felejtettem h már említettem... :)) Na, de sebaj, kiderült, ki olvassa még hevenyészett blogunkat :)))

      Törlés
  2. Na mi? Most nem ér elaludni!!

    VálaszTörlés
  3. Bizonyíték arra, hogy hűséges olvasó vagyok. :DDDDD

    VálaszTörlés

Mit szólsz?