2012. augusztus 28., kedd

jóban rosszban

Nagyon rossz formában vagyok három napja, szombaton és tegnap is egész nap csak őrjöngtem szegény Bobóval, ő is hisztis volt, de én mindenre egyből csattantam, türelmetlen és érthetetlenül indulatos voltam. Sokat veszekedtünk nagyon. Teher volt nekem minden megmozdulása, rettenetes voltam.

Tegnap este ilyet mondott este (tíz perccel az utolsó csörténk, utolsó kibékülésünk után):
- Nagyon szeretlek. Akkor is, amikor mérges vagy.

hhhhhhh...............

Az éjszakám is pocsék volt, nyomasztó és ideges vergődéssel. Nem tudom, mi van. Úgy éreztem magam, mint Jane Banks a Mary Poppinsban a tehenes részben, vagy melyikben is. 

2 megjegyzés:

  1. Nem hiába láttam én szombaton rajtad... :( Ritkán "csal a szemem", azaz a megérzésem, sajnos.

    VálaszTörlés
  2. Akkor előbb tudtad-láttad, mint én... :))) Jöhetnél majd megint egyik este.
    Puszi

    VálaszTörlés

Mit szólsz?