2010. június 8., kedd

Amikor a perifériás látásom nem elég

Behoztam a létrát a hálóba, mert kerestem valamit a szekrény tetején. Botondot fentről tartottam szemmel, ide-oda mászkált és szórakozott a ledobott cuccokkal. Közben szólt a zene, dúdolásztam, majd egyszercsak nem láttam sehol. Erkély ajtó zárva, oda nem mehetett ki, huhh. Erre megfordulok és épp a létra legfelső fokára kapaszkodott fel!!!! Nem vettem észre és utánam mászott. Egész a tetejéig.




Alig fértem el mellette lefele, de szerencsére megúsztuk zuhé nélkül, utána még kicsit mászókázott a felügyeletem alatt, aztán gyorsan kivittem a létrát, jobb a békesség alapon.


6 megjegyzés:

  1. Ide miért nem írt senki? Tök rossz kedvem lett.

    VálaszTörlés
  2. Hé, Virág, mostanában nem jönnek olyan gyorsan a kommentek, Mindenki kavar valahol, türelem!!!

    Hihetetlen, hogy mennyire nincs veszélyérzetük ezeknek a lurkóknak! Ezek után nem is olyan nagy kunszt, amit én írtam a blogon, hogy Gergő felmászik az ötfokos létra tetejére és ott fűrészel... Fantasztikusan ügyes és bátor /vagy inkább vakmerő?! :-)/ Bobó!

    VálaszTörlés
  3. (mondjuk mert fél órája publikáltad? Én most adtam át a stafétabotot Ávinak altatásilag ;))
    Elképesztő. Félelmetes. Kis majmok, semmi félelemérzet, csak mennek, amerre látnak. És közben meg olyan büszkének lehet rájuk lenni, hogy lám, ezt is megcsinálta, milyen ügyesokosbátor :)

    VálaszTörlés
  4. Én azért nem kommenteltem, mert nem értettem, h mivan. Sokszor elolvastam, és csak utána fogtam föl, hogy Bobó effektíve mögötted felmászott?!?! És ha a legfelső fokra mászott, akkor te hol voltál? A plafonon?? Szal ezt nem érte(tte)m...

    Ez már több, mint bouncyság a részéről :)

    VálaszTörlés
  5. Hihihi.... Fél óráig nincs komment és tönre van a napod?! Ne mááááá' :DDDDD

    Én sem teljesen értettem. ugyanazt, mint Jutkibutki. De tényleg naon bátor és vakmerő! Szerintem D ilyet 3 évesnél korábban nem fog csinálni. Ő über-óvatos :D

    VálaszTörlés
  6. Igenis, rosszkedvem lett, mert folyton láttam h vannak az oldalon, de mégsem írt senki...és nem félóra, hanem 6!!!!!!!!!!!!!
    Szóval: már az utolsó fokra tette fel épp a kezét, ahol én álltam, az meg a teteje, és igen: felmászott utánam!! ;))
    Csilli: Bobó sem egy nagyon vakmerő valaki ám, de majd ha meglátod a tetős képeket, úgysem fogod elhinni! :)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?