2010. június 24., csütörtök

Találós kérdés 8.

Megszámlálhatatlan érdeklődő, kíváncsiskodó, firtató, töprengő, latolgató, sőt a témában választ követelő rajongói levelet kapok, idegenek hívnak fel az éjjel közepén, hogy válaszadásra bírjanak, de eddig ellenálltam. 

Kétségtelen, hogy minden bobó-blog-idők egyik legközérdekűbb kérdéséről van szó. A bejegyzés hiánypótló és ezrek éjszakái lesznek nyugodtabbak általa.

Eljött az idő, elárulom. 

A válaszom: IGEN. 

Még van. Több, mint négy hónappal azután is, hogy már kereslet nincs rá.

***

Mi lehetett a kérdés? 

Az első tíz helyes megfejtőnek azt is elárulom, hogy honnan tudom. Óra indul.


13 megjegyzés:

  1. Ez nem találós kérdés, hanem találós válasz. :)

    tej?

    VálaszTörlés
  2. elsőre nekem is a tej jutott eszembe, aztán meg az, h ez olyan, mint a 42 :D
    Végül a "tej" tippet elvetettem, mert azt írod, "azt is elárulom, hogy honnan tudom"....

    szabad a gazda :)

    GyalogBea

    VálaszTörlés
  3. tejci, mi más?!
    évi

    VálaszTörlés
  4. van-e még tej, és nyilván folyik ;)

    VálaszTörlés
  5. Hú, hová írtam én megjegyzést, szerintem én erre írtam már, hogy tejci és hogy de ez nagyon kézenfekvő és lehet hogy becsapós a kérdés???

    VálaszTörlés
  6. Én is a tejre gondoltam rögtön, és ha minden igaz, benne vagyok még a tízben :-)))

    VálaszTörlés
  7. Én is a tejet írom, mert a többiek is azt írták! :) Biztosan az a helyes megfejtés! És én vagyok a tizedik! :)

    VálaszTörlés
  8. Jajj, lányok, itt sunnyogok...
    Szóval persze, a tejről van szó. Viszont semmi extra, h honnan tudom, csak vmit írnom kellett a végére és siettem, így elkapkodtam..Lám, Beát félre is vezettem... :((

    Törtem a fejem h milyen viccesebb választ mondjak nektek, ha már így elhúztam a mézesmadzagot, de semmi olyan nem jutott eszembe, ami babablogban vállalható (igaz, Dia? ) :) , szóval marad az uncsi igazság: kb havonta eszembe jutott csekkolni és tegnapelőtt gondoltam, lejegyzem nektek.

    VálaszTörlés
  9. Jjjjaaaaa!!! És a Találós kérdés rovat tudjátok h mindig álnaiv kérdést tartalmaz!!

    VálaszTörlés
  10. Na, ezt is jó későn olvastam már: nem akarnék itt feleslegesen vagizni, de én 11 hónapja nem szoptatok (fejek) már, soha nem is volt igazán rendesen tejem, na de mit gondolsz, mire gyanakodott a nődoki, amikor elmentem hozzá és egy problémát elmeséltem neki? Hát a tejtermelő hormonra. És hamarosan meg is jött a megoldás, egy gombostűfejnyi csepp formájában.... szürreális... :-ooo

    VálaszTörlés

Mit szólsz?