2010. június 8., kedd

A táskámról még asszem nem volt szó...

...ami késik, nem múlik. 

Van a női magazinokban egy rovat, mikor ismert emberektől (nőktől) megkérdezik, hogy Mi az, amit mindig magukkal hordanak? Ez persze nem szól másról, mint újabb reklámfelületről, kétlem, hogy tényleg mindegyik mindent mindig magánál hord, de mindegy. Ezek persze általában méregdrága dekor-kozmetikumok, parfümök, ékszerek. És mindez egy zsebkendőnyi táskában. Aha, persze. Életszerű.
Az én kiborított táskám régebben sem hasonlított volna a fentiekre, de manapság viszont egy lapon sem lehet említeni a kettőt. Pláne, hogy általában egy hatalmas vászon-szatyorról beszélünk.

Lássuk: mi az ami MINDIG van nálam.

Saját magamnak:
  • kék Bebe
  • mobiltelefon, Nokia, 5310
  • kulcs
  • rágó, Airwaves, kék
  • korrektor, Margaret Astor, 002
  • fényképezőgép, Panasonic
  • pénztárca
 Botond gyereknek:
  • pótcumi, Nuk
  • víz, csap
  • cumilánc, Douglas
  • keksz, Korpovit
  • kendő a fejére
  • váltásbody, váltásruha rosszabb illetve jobb idő vagy pelenka-szerencsétlenség esetére
  • vödör, lapát
  • egy-két apró játék, ha tombolna a babakocsiban-autóban-bárhol
  • törlőkendő, Pampers
  • Betadin
  • napkrém, Bioderma
Oda akarok csak kilyukadni, hogy a fél életem azzal telik, hogy a táskámban turkálok idegbetegen és keresek valamit, amitől egyre idegesebb leszek és egyre kevésbé találom, ezért elmondani nem tudom mennyire jó érzés volt ma úgy elmenni moziba, hogy alig volt nálam valami. Csak a telefonom, a pénztárcám és a labellóm. Ennyi!! Nem is hittem el. Igaz, vettem Bobónak is és magamnak is egy szandált, szóval, mikor itthon a kulcsom kerestem, megint turkálnom kellett a sok szar között, de magamnak okoztam a bajt. 




5 megjegyzés:

  1. víz, csap - ezen nagyon röhögök. a Trendi Mamik persze babavizet visznek ;)
    a kotorászást ismerem. Hozzá Dina féllábon táncol, hogy "pisilnem kell" és a postaláda fedelét csapkodja, amivel felébreszti Júdát, aki ordít, nekem is pisilnem kell, és nem tudunk bejutni, mert HOL AZ A KULCS?????????????????????

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon egyoldalú a táskám.

    Avent itató
    Egy csomag Neogranormon
    Váltáspelus
    Váltásbody
    ropi/sajtos tallér
    pótkiskalap
    naptej

    nekem: pénz, telefon....
    :)
    Jancsi

    VálaszTörlés
  3. A legjobb a víz, csap.
    Valami erre utaló névvel kellene palackozott vizet a piacra dobni.

    VálaszTörlés
  4. Én a vödrön röhögtem nagyon! :-D És igazán lefotózhattad volna A táskát! Mondjuk pl amint Bobó kotorászik benne, mert ha jól sejtem erre is van példa! :-D
    /Enyém Réka legalábbis azonnal lecsap minden nyitvafelejtett szatyorra, táskára, csomagra!/

    VálaszTörlés
  5. Nem gondoljátok, hogy még vízre is költeni fogok???
    Zsófi :))))
    Szilvi: kézzeld, nem szokott táskákban turkálni :O

    VálaszTörlés

Mit szólsz?