2010. június 15., kedd

Vallomás 2.

Szép és jó dolog az anyaság, imádom Bobót, ő a szemem fénye, bearanyozza az életem, olyan érzéseket vált ki belőlem, amikről nem is tudtam, pihepuha gyönyörűség, akit naponta ezerszer puszilok és ölelek meg, szeretek vele beszélgetni, bohóckodni, imádom fogni a kezét, odabújni hozzá, szeretgetni, de:

A NAPOM FÉNYPONTJA, AMIKOR BETESZEM BOBÓT AZ ÁGYÁBA, ELKÉSZÍTEM A VACSORÁMAT ÉS LEÜLÖK A SZÁMÍTÓGÉP ELÉ ZABÁLNI ÉS OLVASGATNI. 

Ilyenkor haláli nyugalomban csinálom a dolgaimat, beszélgetek, blogokat olvasok és írok, majd fél tíz körül mindenkit lerázok és elmegyek fürdeni, majd filmet nézni. Mellesleg a napom mélypontja pedig általában a reggel, mert ahelyett, hogy megörülnék (jó esetben) rég nem látott Botondkám hangjának, szitkozódom és alig bírok kikelni az ágyból, fájnak a lábaim és nincs kedvem máris elkezdeni elölről egy újabb strapás napot. Persze ez jelentősen függ az éjszaka minőségétől is. Aztán a teám elfogyasztása és a 8.36.-os Reflektor között helyre szoktam rázódni.

Jó ez így, mert legalább felfele ível a napom és érdemes várni a végét.

14 megjegyzés:

  1. :-))))) Hát igen, ezt nagyon jól megfogalmaztad. Én a nappali alvásokat is nagyon értékelem, csak sosem tudom, hogy egyek, aludjak, takarítsak, pakoljak, és ilyenkor rendszerint nem csinálok semmit, hanem valamivel csak úgy elszalad az idő :-) De az esti szabadság a legjobb, valóban :-D

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretem ,hogy 8-kor már eldől és utána lehet kicsit beszélgetni párocskámmal, együtt vacsizni, TV-zni, vagy mást csinálni :D
    A reggel mostanában nem olyan vacak, mert végre nem bőgve ébred, mint hosszú-hosszú hónapokon át (mikor überkorán kelt n6-kor), hanem gagyarászva, vidáman 7 körül. ilyenkor magunk közé vesszük és egy fél órás hülyéskedés, birkózás, fetrengés, kacagás megy 3-asban a nagyágyban :D Csak ügyelni kell, hogy párnával védjem közben Vinit, mert D még lesz@@rja az öccsét odabent :D
    Jancsi

    VálaszTörlés
  3. Bíztató, h nem csak engem szoktál lerázni :)

    A Reflektor nálunk is játszik, vízválasztó a nap elején, addigra én is magamhoz térek.

    Király a kép!

    VálaszTörlés
  4. Mi ennél a bizonyos 8:36-os Reflektornál már nem is nagyon szoktunk otthon lenni. :-)))) Piac, Csana, játszótérfelé tartunk már ilyenkor :DDD Koránkelők lennénk???

    VálaszTörlés
  5. hát ez bizony ilyen. az anyukák is emberek. kivéve a bezzeganyák, akik mindig tündérek. És mint tudjuk, tündérek csak a mesében léteznek :D

    VálaszTörlés
  6. ajánlom figyelmedbe a posztunkat:

    http://jandodorka.blog.hu/2010/06/17/szornyu_szornyu_szornyu

    Ez is pont arról a skizofréniához hasonló dologról szól amit azóta érzek mióta megvan D. Hogy egyik pillanatban awful, awful (mert visít, nyűglődik, szétkapja a lakást, stbstbstb, a másikban pedig bűbájos és kacag és csak felkapom, magamhoz szorítom és bámulom a kis csodát...

    VálaszTörlés
  7. Nálunk ez azért aktuális, mert a műtétem miatt Viktor van Zalánnal és a harmadik este mondta azt, hogy alig várja már, hogy le tehesse aludni... :D

    VálaszTörlés
  8. Csatlakozom!
    Azért nekem volt egy kis bűntudatom, hogy reggel az édes kis hangocska /ami pedig annyira drága-vékonyka-puszilgatnivaló.../ nem az azonnali ugrást és a gyerekszobába való rohanást váltja ki belőlem, hanem pici szitkozódást, hogy már megint reggel van, férjem elment dolgozni, kezdődik minden előlről...és azonnal kávét akarok!!!!!!!
    A kávé utána még egy /mentes/, és ezután már olvadozó szívvel megyek a másik szoba felé, hogy lássam a fiam boldog-csillogó szemeit, ahogy engem köszönt reggel. :-)
    Az este tényleg egy nagy fellélegzés, csak kár, hogy nálunk fél 11 körül kezdődik el.

    VálaszTörlés
  9. Hát nekem is mostanság ilyen gondolataim vannak, úgyhogy azt hiszem ez a dilemma mindenkit foglalkoztat. A reggel tényleg iszonyú nehéz időnként. Bekukkantottam Jandó Dorkához is, mókásak a pasik néha.. de azért annyira nem lehet szörnyű.
    Mindenesetre talán néha szánalmasan hangzik, de szoktam várni időnként az alvásidőt!

    VálaszTörlés
  10. Márti, nem értelek!! Csak időnként várod az alvásidőt?!?!?!?!?!
    Egyébként sejtettem, hogy megint nem én találom fel a spanyolviaszt és mások is éreznek hasonlóan ;))
    Ki az a Névtelen, aki 8-kor már a piacon van?? Csilla?
    Andrea: rémes a fél11!!! Én akkor ált. már alszom!

    VálaszTörlés
  11. Igen, én Csilla. :))) A piacos :) Heti kétszer 8-kor már útban vagyunk a Csana felé, hétfőn nyolckor már sétálunk a Ringató felé (egyórás úton megyünk ugyanis, hiszen közben csigákat kell menteni, gólyát nézni, csirkéket etetni, stb. ehhez korábban el kell indulni itthonról :DDD. , máskor a piacra, máskor a pékhez, stb... :DDD

    VálaszTörlés
  12. Judit még azt akartam ide: h ja, jó a kép, bár az én lábam lenne.... :)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?