2010. december 30., csütörtök

Napok kotyvaléka

A szépségről háromféleképp.

Odajön hozzám, ráteszi a kezét az arcomra:
- Szép a mama arca.

Nézegeti magát a tükörben:
- Szép a Bobó.

Diana hercegnő egy könyv borítóján:
- Ez mama.
- Nem, ez Diana hercegnő.
- Hasonlít a mamára.

Az állatokról háromféleképp.

- Mogyorós pele. Zsuzsa nagyi tanította.

Mackó leveleiben a vakondtúrásokra röhögve:
- Vakondkaki.

- Keressünk a tévében oroszlánot!
- Oroszlános filmet szeretnél, Bobókám?
- Igen. Vagy zebrásat, vagy pelikánosat.

Közöl, dirigál, utasít. Az élete árán is, de valahogy mindent elmagyaráz. Csúcspasi.

10 megjegyzés:

  1. Ilyet mond, hogy hasonlít?!?!?! Nemááábehalok!!!!

    Épp a napokban szajkóztam mindenkinek, hogy mennyivel jobban telnek úgy a napok, hogy már vannak párbeszédeink.

    Jancsi

    VálaszTörlés
  2. Vakondkaki váááá!!!!
    "Szép a mama."
    Nem gyűlnek ilyenkor könnyek a szemedbe?
    Én mostanában attól szétcsúszok, amikor Mirkó hozzámbújik.

    VálaszTörlés
  3. Édes kis Bitiboti! <3

    Mi a isten haragja az a mogyorós pele?

    VálaszTörlés
  4. @Judit: egy pici rágcsáló

    több info az ERDÉLYI (:D) nimród oldalon:
    http://www.erdelyinimrod.ro/?page=10125

    VálaszTörlés
  5. A világon a legszebb szerelmi vallomásokat a gyerekeinktől kapjuk.
    És tessék, hova a búba akarsz fogyni, ha egyszer már így is Dianára hasonlítasz? (amitől dobtam egy hátast, hogy ilyet ismer és használ!)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon régóta használja, hogy "hasonlít a vmire" vagy "olyan, mint a vmi". Ez is az állatoktól jön, mert sokszor mondjuk, hogy pl. mormota, tudod, olyan mint a prérikutya; alpaka, olyan, mint a vikunya, láma, stb. Innen szedte magára, de maga tágította ki az értelmezési keretet!
    Névtelen!! Mogyorós pelét szerintem Judit nem is akarja tudni :)))

    VálaszTörlés
  7. A névtelen az Jancsi

    VálaszTörlés
  8. Most gyorsan megnéztem a könyvön Diana-t...tényleg hasonlít! :-)

    De irigy vagyok, hogy Bobó már ilyesmiket is mond, gondolom, hogy agyon ölelgeted egy-egy ilyen párbeszéd közben...és úgy állandóan persze!

    VálaszTörlés
  9. Életem, a cipész maradjon a kaptafánál!

    VálaszTörlés

Mit szólsz?