2011. június 10., péntek

A Tarka Tehén éve

Szűk egy éve, az első állat-szett tagjaként költözött be Botond azóta állatbirodalommá fejlődött gyűjteményébe, majd üstökösként emelkedett ki a pórnép közül és vált Botond leghűségesebb társává. Vele kelt, vele feküdt. Mindenhova jött velünk, és ez szó szerint értendő. Botond mindent vele együtt élt meg, ez is szó szerint értendő: folyton folyvást ott volt a kezében. Mindent meg tudott úgy csinálni, hogy a kezében volt a Tarka Tehén. Egyedül a fürdőkádba nem vitte magával. Megjárta vele az összes játszóteret, az összes vendégséget, az összes programon jelen volt. Jöhetett karácsony vagy születésnap, érkezhetett bármennyi új és bűnbe csábító rivális, akik megkísérelték őt kiütni a nyeregből, Botond mindvégig hű maradt hozzá, és soha semmi nem helyettesíthette. Amikor épp kevésbé függő időszakai voltak, az csak azt jelentette, hogy napközben nem ragadt a kezéhez, de elalvás előtt, és hajnalban-reggel mindig az első dolga volt bekérni maga mellé. Nagyon-nagyon szerette. Örökké rajta volt a szemünk, mindig észben tartottuk, figyelemmel követtük, nehogy otthagyja valahol, ha lehetett, elkértük tőle, hogy eltegyük biztonságba. Ma elveszett.


Az egyik első közös kép, tavaly nyáron, Velencén. És az egyik utolsó idén nyáron, Kővágóörsön. A szívem megszakad. Tudja, hogy nincs meg, mondtam neki, hogy keressük, de nem találjuk. Az utóbbi napokban enélkül aludt el, de reggel mindig, mindig az első dolga volt, hogy kereste. Nem tudom, mi lesz, de nagyon rég nem voltam ilyen szomorú.
Reggel eszébe jutott, mondtam megint, hogy sajnos nem találjuk. Erre ő:
- Majd én megkeresem, Mama!
És elkezdte túrni a fehér állatos dobozát, ahol nyilván nem lehet, mert ott néztük először, de ő ezt nem tudhatta. Aztán kiürített még egy kisebb állatos dobozt is és közölte, hogy ez is üres lett. Aztán ment tovább. Néha eszébe jut, ma este reflexből azt kérte az ágyába, de mikor emlékeztettem, hogy nem találjuk, nem kesergett. Üres kézzel aludt el. Külön padlón vagyok, mert a Bagirája sincsen meg két hete, ami pedig a második számú kedvence volt. Rájár a rúd.

10 megjegyzés:

  1. Jajnemáár :( remélem meglesz!!! Mi is kínosan ügyelünk Aslanra, nehogyelvesszen. Katasztrófa :(((

    VálaszTörlés
  2. A szívem szakad meg! Remélem, hogy eszetekbe jut, hol hagytátok el, és ha visszamentek érte megtaláljátok. Tudom, ez nem Svédország, ahol mindent otthagynak az út szélén (max odébb teszik pár centivel, hogy ne érje nagyobb baj), de mégis szeretném hinni, hogy meglesz a tehén...

    VálaszTörlés
  3. :-((((
    Öööö, venni egy másikat?!?! :O

    VálaszTörlés
  4. Ó, jajj!
    A könnyem kicsordult, de komolyan.
    Én felhajtok egy TT-t, nagyon szívesen,bár egyes számú, gyanítom pótolhatatlan.
    ( Amúgy is nagyon f.s kedvem van, de most aztán tényleg kifeküdtem. :( )
    Ölelés mindkettőtöknek:
    Különk.

    VálaszTörlés
  5. nagyon elszomorított engem is :(

    VálaszTörlés
  6. Ez tényleg szívszorító! Nem lett meg???

    /Gergő a Tescoban elhagyta nemrég az alvós elefántját, aki a kisbarátja a kezdetektől. Én még jobban kivoltam mint Ő, fájt a szívem Gergőért is, meg persze lejátszódott bennem, hogy 4 éve azt szorongatja minden éjjel. Gergő hősiesen tartotta magát, csak a szeme volt szomorú. Már készültem én is hasonló búcsúképekkel, bejegyzéssel, aztán reggel elmentek a Tescoba és láss csodát, le volt adva az információnál, így nálunk elmaradt a dráma. Remélem TT is előkerül valahogy!!!/

    VálaszTörlés
  7. Az még kimaradt hogy éjjel is odarohant Laca, de akkor még nem adták le, végignézett bent a Tescoban is mindent, nem találta. Ezért volt csoda hogy aztán reggel -mikor újra bepróbálkoztak- már megvolt.

    VálaszTörlés
  8. Szilvi: "4 éve azt szorongatja minden éjjel".... :(((( Már ettől is elérzékenyülök.
    Isteni, hogy meglett!! De miért mentetek el még1x a tescoba, ha este nem találtátok? Mekkora királyság!! Gergő mit szólt?

    VálaszTörlés
  9. Virág, mert reménykedtünk, hogy leadták!!!
    Először Laca azt mondta, hogy ha valaki megtalálta is, biztos félredobta vagy bedobta a kukába, de én azt mondtam, hogy ha nem gyerekes találta meg, fel sem vette, ha meg kisgyerekes, az tudja ez mekkora kincs és tuti leadja és rábeszéltem hogy menjenek vissza még egyszer.

    Gergő nagyon boldog volt, pörgött vele, ölelgette, bújt hozzá, Mindenki Őket nézte hogy mennyire örül, milyen édes! :-)

    VálaszTörlés
  10. Óóóóó, nagyon sajnálom! Mi a Gulliverben vettük egy hengeres több állatos csomagban volt. Ha esetleg pótolni kell... hátha van még.

    Egyébként Zalán nem egy állathurcolászós, de a "dögök" közül ez a tehén a legnagyobb kedvence és imádja elmagyarázni a tőgyét és hogy mire való.

    VálaszTörlés

Mit szólsz?