2011. június 21., kedd

Varázsnagyi ismét akcióban...

...avagy hogyan telt az idő az épület falain kívül, míg én próbáltam megmagyarázni, miért végeztem bizonyos helyeken Spearman-korrelációt Pearson helyett.





Az én életemben meg lezárult egy korszak. Nem volt zökkenőmentes és szélsebes az utam idáig, de leállamvizsgáztam. Ezt is megértük. Ha nem is mindenki. De remélem egy kis angyal nekik is megviszi a hírt.
Ja, és diplomám még mindig nem lesz. Ha valamiért, akkor ezért aztán alaposan meg kell küzdenem....

13 megjegyzés:

  1. Vasalt haj, matróz szoknya és hímzett blúz, fehér topán, cuki kiegészítők nagyon rendben.Bobó édes, szupernagyi nagy királyság...
    Az államvizsgádhoz pedig SZERETETTEL GRATULÁLOK!
    Sokat gondoltam ma délelőtt rád!
    Ölellek:
    KK.

    VálaszTörlés
  2. éljen, éljen, éljen. ügyes vagy!!!!Grats!!!!

    K.

    VálaszTörlés
  3. Óriási gratula!!! Azt csak most vettem észre, hogy az utolsó képen te vagy! Nagyon csinos voltál!

    VálaszTörlés
  4. Mégis csini a cipőd! Csak after labour day vigyázz :D
    De cukiság, h elkísértek! Jó érzés lehetett, hogy amikor kijössz, ott vár Bitiboti!

    Bababab milyen???

    VálaszTörlés
  5. KÖSZI LÁNYOK!!!
    Nekem cipő-téren (is) nagyon jó ízlésem van, életem!!!!!!!
    Bababab-ért odavagyunk!! De nálunk minden csoda három napig tart, Bobó addig IMÁD egy könyvet, míg mg nem tanulja, aztán sohasoha többé nem hajlandó kézbevenni....
    A majmot lassan visszaadjuk, mert bob sírva fakad ha csak közelítem felé....mondjuk idegroncs mostanában megint...

    VálaszTörlés
  6. Jé, én sem vettem észre rögtön hogy Te vagy az utolsó képen, de jó!
    Nagyon gratulálok!!! Miért nem lesz még diploma?
    Az utolsó előtti mondataid pedig szíven ütősek, de biztos vagyok benne, hogy látják!!!

    VálaszTörlés
  7. Szívből gratulálok!!!!!! A zegész outfit csini! :)

    VálaszTörlés
  8. Mostolvastam, gratulálok!!!!! :-D
    Akkor most már hivatalosan is meg tudsz analizálni, ha éppen szétesőfélben vagyok és nem találom a helyem a világban? :-) Jó lesz nekem magyarul is, úgyhogy miattam nem kell nyelvvizsgázni :-) (Bár azért magad meg a diploma miatt mindenképpen :-) )

    VálaszTörlés
  9. Tényleg jó ízlésed van, csak a boyfriend-gatyás eszmefuttatásunk után ijedtem meg egy kicsit, hogy milyen lehet az a fehér cipő - ami önmagában egy nehéz műfaj ugye.

    Ma jól visszavisszük a könyveiteket, dejó is, h eszembe jutott.

    VálaszTörlés
  10. gratulálok
    ügyes vagy , megcsináltad, hurrááá

    VálaszTörlés
  11. Gratulálok, kollegina :)
    Rita

    VálaszTörlés

Mit szólsz?