2012. november 2., péntek

Három anyás

Az egyik, hogy valamelyik nap kinn aludt Budakalászon Győzővel, este beszéltünk, átadta Bobcinak a telefont, akivel váltottam pár szót. Győző mondta, hogy miután beleszóltam a telefonba, egy pillanatra eltolta magától a mobilt, és megsimogatta a készüléket. 

Ugyanezen kinntartózkodása alatt nézték a Sivatagi Show-t, amiben van az a rész, amikor a páviánok lebukfenceznek a domboldalon. Állítólag büszkén felharsant:
- Az én anyukám tud cigánykerekezni!
(Így igaz, szokta kérni tőlem, volt már rá példa, hogy utcán is produkáltam magam...)

Ma az Állatkertben a krokodiloknál feltettem a lábam a korlátra, rámszólt, hogy vegyem le onnan, majd megölelt:
- Én vigyázok rád, gondoskodom rólad, Mam.


Talán megnyugodhatnék lassan, hogy nem utál ez a gyerek.

2 megjegyzés:

  1. Mindig meghatódom Bobektől! Nem értem miért izgulsz...tutira te vagy a szíve közepe :-)

    VálaszTörlés
  2. Miért utálna? :O Azt szoktam gondolni, hogy elcseszem a nevelésüket, és majd pszichológushoz kell miattam járniuk, és az én hibáim miatt elcseszik majd a saját gyerekeik nevelését is.

    VálaszTörlés

Mit szólsz?