2012. november 26., hétfő

Nyalánkságok

Esti köreinket rójuk, már sokadjára hív be, így már ingerülten robbanok be a hálóba, veszekedésre nyitom a szám, de - látván az arckifejezésem - hősünk megelőz:
- Mam. Te vagy a világ legaranyosabb anyukája, akit csak ismerek.
Mosolygok, szeretem, olvadozom. De ezzel még nincs vége:
- Ezzel most felaranyosítottalak?

Ennek az inverze: elmegy pisilni, rendszeresen bokájára tolt gatyában ugrándozik ki, nem hajlandó felhúzni. Tegnap megmakacsoltam magam, és mondtam, hogy nem húzom fel, tőlem így is maradhat. Főztem tovább a konyhában, hallom, hogy morog a fürdőben:
- Most jól felhülyített engem ez a nő.

Ma reggel:
- Valami igazán lányos ajándékot fogsz tőlünk kapni apával!
- Ó!! És mit?? (gonosz vagyok, tudom)
- Nem árulom el, mert akkor nem lenne meglepetés.
Tud titkot tartani, basszus. Nem semmi.

4 megjegyzés:

  1. zseniális, hangosan röhögök a beszólásain :)

    VálaszTörlés
  2. és Isten éltssen Virág-napon:)))***

    VálaszTörlés
  3. Érdekes, amikor hízelkedik neked, akkor becézget, amikor mérges rád, akkor "ez a nő" vagy :-D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó dumája van, "Apának" pedig virtuális dicséret, hogy mindig olyan szépen készül Neked Bobóval. :-) Végül is mit kaptál igazán lányosat? :-)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?