2010. február 24., szerda

Képek csak úgy....

Nehogy valaki azt higgye, hogy csak azért mert az utolsó bejegyzés szomorúra sikerült, nem hatalmas vidámságban tengetjük a napjainkat. Az utóbbi téma továbbra is kiborít, de Bobó mellett lehetetlen depizni. :)
Cukibb, mint valaha. A kedvenccel: A part alatt
Csak a fotó kedvéért:
Egy retro zenélő nem elég:
A kivétel erősíti a szabályt: sose alszik háton:
Szerintem gyönyörű: És egy videó kukucskálásról és legkedvesebb tevékenységéről, a köpködésről:

9 megjegyzés:

  1. A köpködős attitűddel jó focidrukker lesz :-)
    Vigyázz, nehogy valami gyerekvédelmisnek megadd a blogcímet, mert nem nézné jó szemmel a kis golyók eszegetését :-) Aliz is még mindig a szájába veszi őket, de talán egyre kevésbé...

    VálaszTörlés
  2. szerintem is gyönyörű!!! (kicsit szét van esve a blog)

    VálaszTörlés
  3. Mi?? A kölesgolyót nem lehet megenni?! Nem értem...Milyen kisgolyó?
    A blog meg tök kikészít, de nem tudok vele micsinálni.... :((( Tudom h béna...

    VálaszTörlés
  4. Nővi ha nektek jó a péntek akkor én lehet hogy áttudok menni mert pénteken nincs sulim!

    VálaszTörlés
  5. Éééén őrült???Hee???hátakko'ezahajcsatmicsodaaaaa?????No,félre a tréfát....szerintem is gyönyörű Bobó:-)))

    VálaszTörlés

Mit szólsz?