2010. február 2., kedd

Videotékás lesz a gyerek

Egyik legkedvesebb tevékenysége a dvd-k lepakolása. Egy ideje már nem sok értelme van a tematika szerinti visszarendezésnek, bár én általában még vívom a szélmalomharcot. Olyan ügybuzgósággal szedi le egyesével a lemezeket, mintha egy igen szigorú filmkritikus volna, aki dobálja ki a szemétbe a pocsékabbnál pocsékabb filmeket. Megfog egyet és dobja át a válla fölött, majd jön a következő, míg már semmi sem marad a polcon. Ha végzett, elhagyja a tett színhelyét. Mint kapitány a süllyedő hajót.
Ma még a polcot is kiszedte a helyéről, de sajnos pont nem láttam, csak mire bejöttem ez fogadott: Ezen a videón már tökre elfáradt (nem is csodálom), majd igyekszem megörökíteni, amikor full-üzemmódban dobál. Szerintem lesz rá lehetőségem a napokban...

3 megjegyzés:

  1. Nagyon laza, ahogy pakolászik, a végén már oda se kell nézni, anélkül is megragadja és dobálja lefelé a cuccot. Cuki! :)

    VálaszTörlés
  2. Mintha a fiamat látnám! :-)
    Bár Bobó azért már profibb ebben is!

    VálaszTörlés
  3. Gyanús nekem, hogy egyesével dobálja... Nem lehet, hogy keres valamit? Egy filmet, ami szerintem R betűvel kezdődik...
    ;)

    VálaszTörlés

Mit szólsz?