2010. február 3., szerda

1 éve írom...

Egy éve kezdtem a blogírást. Akkor még főleg unalomból kezdtem neki, itthon ültem a nagy hasammal, divatos dolognak tűnt, hát belevágtam. Nem tudtam, lesz-e értelme, meddig fogom csinálni, jó lesz-e. Aztán szép lassan belelendültem, és bevallom imádom csinálni. Imádok képeket keresni az interneten, ha nem saját fotó az illusztráció; imádok bejegyzés címeken agyalni, van egy-kettő, amire büszke vagyok; és legfőképpen imádok írni!!!! Egy dolgot gyűlölök: fotókkal tökölni-kiválasztani, kicsinyíteni, feltölteni, elrendezni....Pláne, amikor eltűnt 300 feltöltött fotóm (azóta visszatettem őket, csak pár hónap kellett hozzá...), szóval ezt a részét utálom nagyon. De az írást, meg szerkesztgetést, a sidebar állítgatását, a profil csinosítgatását mind mind imádom!! Imádom, amikor kész van egy jobban sikerült bejegyzés, ráklikkelek a megjelenítésre és látom az egész blogom megújulva, frissülve és ez nagyon jó. Biztos sokaknak bután hangzik, hogy ennyire fontos legyen egy blog, de mégiscsak egy napló rólunk-magunknak, szívem-lelkem benne van néha, ide elétek tárva, fotók vannak benne a családomról és persze Bobókámról, igyekszem mindenfélét tenni bele, ami nekem fontos. Ezért vannak néha pl. filmes posztok, amik biztos nem túl érdekesek mások számára, hiszen nem vagyok egy filmkritikus, nem tudok jól írni róluk, de ha egy film nagy hatással volt rám, jól esik ha nyoma marad a kis naplómban. Szeretnék mindent beszúrni ide, ami történik velünk, láttuk, hallottuk, röhögtünk vagy sírtunk rajta, hogy ne felejtsük el soha. Bár lenne több időm, hogy az összes számomra fontos filmről írhassak és bár lenne több tudásom, hogy értelme is legyen, annak, amit hablatyolok, de nincs egyik sem. Ez van. Jó lenne, ha írhatnék könyvélményekről is, bár abból sajnos nincs annyi, mint filmesből. Bár lenne lehetőségem leírni az életem fontosabb szakaszait, állomásait, bár elmesélhetném, melyik hely a legkedvesebb számomra a világon vagy mi az a három dolog, amit nagyon bánok az életemben; elmesélném mit keresett a fogkefém egy ideig a mosógép mögött a földön vagy hogy tört el a Grease kazettám; szeretnék írni az első és nagyon dédelgetett emlékeimről vagy elmondanám mi az az II6348; elmesélném ki az a három szívemcsücske pasi, akik két éven át minden reggel elém jöttek iskola előtt; írni kéne többet, sokkal többet a családomról, tesóim világbajnok beszólásairól vagy anyukám fantasztikus személyiségéről; megírnám, hogy égettünk rá egy pokrócot egy lámpára; elmesélném miért maradtam Görögországban egy héttel tovább a tervezettnél; a lelkem háborgó mélységeiről is fellibbenteném kicsit a fátylat és mesélnék a gyógyszerfüggő időszakomról meg arról, hogy sokáig pánikbeteg voltam; a szüleim válásáról vagy apukámhoz fűzött kapcsolatomról; mesélnék arról a rengeteg levélről, amit tőle kaptam, amíg Párizsban élt; elmesélném miért rettegtem gyerekkoromban a borzoktól és hogy bukott le nálam Jézuska és a Télapó; leírnám, ki és miért vert össze pár éve a Szigeten; a szerelmeimről is szívesen írnék, pl. elmondanám mit kerestem egy kisrepülőgéppel a Szentendrei-sziget fölött és hogyan kérték meg a kezem egy búzatábla fölött repülve, majd arról is, hogyan találtam Győzőre és hogyan kérte meg ő a kezem a tengerparton és hogy végül miért nem vagyunk azóta sem összeházasodva; leírnám, hogy szöktem ki egy időben minden este a házunkból rettegve a lebukástól; elmondanám mik azok a személyes tárgyaim, amiket magammal vinnék egy lakatlan szigetre; elmesélném mit gondolok politikáról, közéletről, divatról; és elmesélnék mindent, de mindent magamról. Honnan indultam, milyen gyerekkorom volt, kamaszkorom gyöngyszemeit, útkeresésemről és önmagammal vívott hatalmas csatáimról, később hogyan léptem a lecsillapodás és megállapodás majd végül az anyaság útjára. Itt tartunk most. Indítottam egy másik blogot, ami csak rólam szólt volna, de idő hiányában elég hamar feladtam, bár nagyon kedves volt nekem az is. Szeretek írni. Jó lenne ebből élni. Jó lenne nem összecsapni a bejegyzéseket, mert fáradt vagyok, vagy mert Bobó felébred vagy magának követel. Jó lenne visszaolvasni, amit írok és kijavítani a hibákat. Jó lenne tudni írni és tudni miről írni. Szívesen foglalkoznék írással, de egyelőre nincs ötletem. Marad a szakdoga, ami az egyetlen dolog, amiről nincs kedvem írni... :) Olvassatok minket továbbra is, nagyon fontos nekem, hogy tudom, hogy van pár ember, aki szeret minket, aki szereti, ahogy és amiket írok, szeretem a visszajelzéseket, hozzászólásokat!!!! Köszönöm szépen, hogy olvassátok, amiket írok! Megtisztelő. Amíg van miről, igyekszem továbbra is írni, mert legfőképpen magamnak szeretném megőrizni ezeket az élménypillanatokat, ahogy azt az egyik szívemnek legkedvesebb blogcimborám hívja őket és remélem nem bánja, ha erre az egy alkalomra kölcsönveszem ezt a kifejezést. Olvassatok minket továbbra is, Bobó él és virul, napról napra rosszabb, úgyhogy rajta nem múlik, hogy legyen témám. Magamat meg néha muszáj belecsempésznem a Bobósztorik közé, néha kikívánkoznak kevésbé közérdekű dolgok is. Keep in touch.

16 megjegyzés:

  1. Imádom olvasni a soraidat, és remélem, egyszer lesz időd írni mindarról, amiket fentebb meglebegtettél.
    minicsipesz

    VálaszTörlés
  2. Én olvasnám a fent említett témákat! :) Szereted Hozzátok jönni olvasni :)

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom az én is az előttem szólókhoz!!! De ezt már írtam régebben, azt hiszem a másik blogodon, élvezettel olvasom a soraidat, és hihetetlen sok mindenben mintha az én gondolataimat mondanád ki, még akkor is, ha több már csak az éveink száma miatt is másként "élünk/éltünk" eddig...
    Azt is csak ismételni tudom, valóban írhatnál a blogon kívül is, bár ez sok minden függvénye persze.
    Nekem külön felüdülés olvasni a bejegyzéseidet, és bizony az is tetszik, hogy időnként kifejezetten "csak" Magadról írsz!
    Gratulálok az 1 blog-szülinaphoz!!! :-)

    VálaszTörlés
  4. Mondjad, írjad, meséljed! :)
    Egy csomót nem tudok ezek közül!
    Hogy tört el a Grease kazettád????? Tejóég.
    pusz

    VálaszTörlés
  5. Ja és congrats :)

    VálaszTörlés
  6. Boldog évfordulót!!!
    Ezer éve mondom, hogy neked az írásból kéne élned!
    Én biztos olvasnám a soraid!
    Csak így tovább, remélem egyszer minden téma sorra kerül.
    (Engem leginkább a szigetes dolog érdekel, de úgyis megkérdezem priviben :))

    VálaszTörlés
  7. írjad, látod, mindenkit érdekel :)
    míg olvastam, az jutott eszembe, hogy Dina lassan annyi idős, mint mi voltunk, mikor megismerkedtünk :)

    VálaszTörlés
  8. Micsodaa?? Ti együtt jártatok oviba? Én ezt nem is tudtam :)) Én csak a Dáviddal, a Környeivel, B. Zsófival, Kozmival büszkélkedhetem :) Na meg persze a fent említett három pasiból kettővel..

    VálaszTörlés
  9. Hát jó ég, emlékszem, hogy Te dumáltál rá engem is..erre. Nem bántam meg! Ma mi is 1 évesek lettünk blogosan. És azóta olvaslak is minden nap!

    VálaszTörlés
  10. Én is szeretlek olvasni. Megvennélek könyvben is. Lehet, hogy ez lesz a nagy "befektetésötlet"? Gondolkodj rajta! Sokan írjuk, hogy szívünkből írsz. Meg tudod fogalmazni azt, amit mindannyian átélünk, csak valahogy nem megy a szavakba öntése. Nem bírom most visszakeresni, de sok-sok emlékezetes bejegyzésed volt, amikor azt mondtam: igen! ezt én is érzem, nekünk is volt ilyen, és olyan jó volt olvasni, lehet, hogy a te blogodat fogom emlékként megőrizni, mint "babanaplót", mert emlékeztet fontos pillanatokra.
    CSAKíGYTOVÁBB

    VálaszTörlés
  11. Ja, és egytől egyig érdekelnek a fent említett témák!

    VálaszTörlés
  12. Jajjj, lányok....egész elérzékenyültem, de tényleg. Köszönöm szépen amiket írtok, nagyon jól esik!! Sokszor elbizonytalanodom, nem írok-e érdektelen hülyeségeket, bár zárt a blog, még mindig nem tudom csomó emberről h olvassa-e vagy csak a meghívó kellett neki.
    Köszönöm szépen annak, aki ír néha, fontos ez, na :)
    Jutkikám, nem mondhatom el, vagy nem itt, de te már így is kivételezett vagy, legalább tudod ki az a három. :) Zsófival meg igen, persze, csak ő másik csopiban volt és ha jól emlékszem, nem bírtuk egymást :)))
    Márti, emlékszem, persze! Én is szeretem a tiéteket, jól döntöttél!!!
    Alizanyu, te meg extrajófejet írtál, köszönöm szépen!
    Zsuska: nem árulom el, hiába is próbálsz priviben érdeklődni!!!!!!!!!!!!!! :)))

    VálaszTörlés
  13. bizony, és tényleg nem bírtuk egymást. Annyira, hogy mikor kiderült, minden barátom egy iskolába megy tovább, én meg egy másikba, és te is oda fogsz járni, totál kiborultam :D
    De azt nem tudom, neked mi bajod volt velem, már akkor is tök cuki voltam ;) írtam mailt amúgy

    VálaszTörlés
  14. Szia Emike (bármennyire is Virág vagy, nekem Emike maradsz:) )!!!!
    Szóval nagyon örülök, hogy van a blogod és komolyan megtiszteltetés hogy az olvasód lehetek és bekukucskálhatok az életedbe annak ellenére, hogy kb 1000 éve nem láttalak. Lényeg a lényeg, boldogan olvasom soraidat (Balázs is kap sokszor idézetet belőle, amikor valami szépet írsz vagy ha épp harsány röhögés fog el)Igazából napi rutinná vált a blogod felkeresése, mint ahogy minden nap megnézem az e-maileket, facebookot... Tehát csak így tovább én nagyon élvezem.
    Legyetek jók, millió puszi.

    VálaszTörlés
  15. Zsófi! De miért???? Te emlékszel? Én az arcodra sem emlékszem, nem hogy arra, miért utáltuk egymást.... :))) A fotóról sem ugrottá be, amit nemrég betettél a blogodba....szóval tök homály ez a haragszomrád dolog :) És tényleg cuki voltál!!! ;)
    Krisztikém, de jólesik, amit írsz!!!!! Emikézhetsz nyugodtan, sokan hívnak Msé-nek, senkit nem kértem h térjen át a Virágra ;)
    Köszönöm h olvasol, örülök, ha tetszik és érdekel!!!!!! Én is olvasnálnalák ám titeket gyakrabban.....ejnyebejnye.

    VálaszTörlés
  16. Jajj én is úgy bírom a stílusodat! Bevallom, Anyukám is úgy szeretett olvasni Titeket amikor még nyitott voltál, aztán nem akart zaklatni egy meghívókéréssel, pedig mondtam Neki hogy nyugodtan tegye meg. Viszont töredelmesen bevallom, hogy például az ÖregapaÖreganya bejegyzést megmutattam Neki, mert azt pl szerintem "muszáj" volt látnia! Szerintem nagyon klassz hogy néha másról is írsz, bár Bobó egy tünemény, de tök jó hogy a gondolataidon keresztül kicsit Téged is jobban megismerhetünk...

    VálaszTörlés

Mit szólsz?